فراخوان مسابقه تصویرسازی Art on Climate

رقابت Art on Climate یک مسابقه تصویرسازی است که با هدف افزایش آگاهی از رویکردهای موثر برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی طراحی شده است.


به گزارش گالری آنلاین، در مجموع 12 هزار یورو جایزه نقدی و گواهی در این رقابت در نظر گرفته شده است.

موضوع سال 2024 تغییر اقلیم است. شرکت کنندگان باید از یک یا چند عبارت زیر به عنوان نقطه شروع کار خود استفاده کنند:

ایجاد جوامع انعطاف پذیر در برابر تغییرات آب و هوایی

Building resilient communities for climate change

با تشدید اثرات تغییرات آب و هوایی، توانمندسازی جوامع برای سازگاری و مقاومت در برابر خطرات مرتبط بسیار مهم است. ایجاد جوامع انعطاف پذیر نه تنها ما را برای تأثیرات فوری تغییرات آب و هوایی آماده می کند، بلکه ما را برای عبور از عدم اطمینان پیش رو نیز مجهز می کند.

تعیین مرزهای سیاره ای

Defining planetary boundaries

تعیین محدودیت‌های زیست‌محیطی که بشر باید در آن عمل کند تا از ثبات و سلامت مداوم سیاره ما اطمینان حاصل کند، بسیار مهم است. با شناسایی و رعایت این مرزها می توان اقدامات مسئولانه ای را برای جلوگیری از آسیب های جبران ناپذیر به اکوسیستم ها و اقلیم انجام داد.

تقویت سرمایه داری فراگیر

Fostering inclusive capitalism

به دنبال ایجاد یک جامعه عادلانه و پایدار با تأکید یکسان بر بازده مالی و تأثیر اجتماعی است. این رویکرد، کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند تا خلق ارزش بلندمدت، پایداری زیست‌محیطی و مسئولیت اجتماعی را در اولویت قرار دهند. با پذیرش سرمایه داری فراگیر، می توانیم آینده ای فراگیرتر و برابر را پرورش دهیم.

پذیرش راه حل های نوآورانه با فناوری

Embracing innovate solutions with technology

نوآوری فناورانه نقشی اساسی در ایجاد پایداری و رسیدگی به چالش‌های فوری ناشی از تغییرات آب و هوایی ایفا می‌کند. با کمک فناوری پیشرفته، می‌توانیم دیگران را تشویق کنیم تا فعالانه در شیوه‌های زندگی روزمره خود تغییر ایجاد کرده و آینده بهتری را رقم بزنند.

مبارزه با تغییرات آب و هوایی با اقدام جمعی

Combating climate change with collective action

اقدام جمعی علیه تغییرات آب و هوایی مستلزم این است که افراد، جوامع، مشاغل، دولت ها و سازمان های بین المللی متحد شوند و برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش کنند. با تغییر سبک زندگی، به اشتراک گذاری دانش و منابع، و پذیرش شیوه های پایدار، می توانیم تغییرات دگرگون کننده ای را برای کاهش تغییرات آب و هوا و ایجاد آینده ای پایدار ایجاد کنیم.

این مسابقه به دنبال این است که به عنوان یک پلت فرم برای تبادل ایده های نوآورانه و راه حل های عملی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی عمل کند و الهام بخش مردم برای ایجاد تغییر فعالانه در زندگی روزمره خود در پاسخ به چالش جهانی باشد.


این مسابقه توسط Fingertips Company Limited و توسط Allianz Global Investors (AllianzGI) حمایت می شود.

شرکت در این رویداد رایگان است.


مهلت ثبت نام: 31 ژوئیه 2024 (10 مرداد 1403)

اعلام نتایج : 30 سپتامبر 2024 (9 مهر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi