کنکاش نیاز انسان معاصر به طبیعت در آثار شهلا همایونی

نمایشگاهی از نقاشی های شهلا همایونی تحت عنوان "FUSION۲" از روز جمعه ۱۱ خردادماه در گالری کاما برپا شده است و تا ۲۱ خردادماه نیز ادامه خواهد داشت.

شهلا همایونی در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین بیان کرد این مجموعه را در ادامه نمایشگاه های انفرادی که به صورت دوره ای برگزار میکند خلق کرده و جمع آوری آن حدود دو سال زمان برده است.

به گفته این هنرمند ده اثر در ابعاد بین یک تا دو متر و در سبک انتزاعی که بیشتر در زیر شاخه اکسپرسیو انتزاعی است و تکنیک آکرلیک و ترکیب مواد روی بوم، به نمایش در آمده است.

همایونی در مورد علت انتخاب عنوان "FUSION۲ برای نمایشگاه توضیح داد: معنای تحت الفضی عنوان نمایشگاه در هم تنیدگی و ادغام شدن است که به موضوع درآمیختن درختان و طبیعت و لزوم بودن طبیعت در زندگی انسان معاصر و تاثیر آن به زیست انسان اشاره دارد.

همایونی طبیعت را منبع الهام اصلی خود میدانید و توضیح داد: آثار این مجموعه تحت تاثیری که از طبیعت می گیرم خلق شده اند و علاقه همیشگی من به طبیعت و نیاز انسان به حضور در طبیعت منبع اصلی من بوده است.

البته در این مسیر و کنکاش درونی هنوز به مقصد نرسیده ام و جستجو و کسب تجربیاتم همچنان ادامه خواهد داشت.



علاقمندان جهت بازدید از آثار می توانند به گالری کاما واقع در بلوار نلسون ماندلا (جردن سابق)، خیابان دیدار شمالی، کوچه کیش شرقی، پلاک ۲۰ مراجعه نمایند.

logo-samandehi