فراخوان جوایز فیلمسازان آینده سونی

رقابت Sony Future Filmmaker Awards، با ارائه فرصت های بینظیر برای سازندگان و فیلمسازان، فراخوان خود را برای سال 2025 اعلام کرده است.


به گزارش گالری آنلاین، جوایز Sony Future Filmmaker Awards که توسط گروه هنری Creo تأسیس و توسط سونی حمایت می‌شود، طرحی جدید برای جوایز سالانه فیلم‌های کوتاه است که به حمایت و ارتقای فیلم سازان و سازندگان مستقل از سراسر جهان اختصاص دارد.

این رویداد امتیاز ویژه ای جهت دسترسی به عملکرد درونی صنعت فیلم در اختیار 30 فیلمساز منتخب در مرحله نهایی قرار می دهد. سفر به لس آنجلس و شرکت در برنامه industry immersion که امکان شرکت در ورکشاپ ها، میزگردهای تخصصی، نمایش‌ فیلم، دمو، تورها، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ را برای فیلمسازان و شرکت در مراسم جوایز فیلمسازان آینده سونی فراهم می کند.

علاقمندان می توانند فیلم کوتاه خود را در یکی از 4 گروه زیر ارسال نمایند:

- تخیلی

- غیر تخیلی (داستان واقعی)

- انیمیشن

- دانشجویی

شرکت کنندگان مجاز به ارسال یک فیلم کوتاه در هر گروه بوده و درصورت ثبت نام در بیش از یک گروه فیلم های ارسالی باید متفاوت باشند.

فیلم های ارسالی باید در بازه زمانی 1 ژانویه 2023 تا 12 دسامبر 2024 ساخته شده باشند.

فیلم های ارسالی در گروه تخیلی، غیر تخیلی و دانشجویی باید بین 5 تا 20 دقیقه و در گروه انیمیشن بین 2 تا 20 دقیقه باشد.


شرکت در سومین دوره از جوایز فیلمسازان آینده سونی برای فیلمسازان سراسر جهان آزاد و رایگان است.


آخرین مهلت ثبت نام: 12 دسامبر 2024 (22 آذر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi