فراخوان جایزه صنایع دستی بنیاد Loewe

جایزه صنایع دستی بنیاد Loewe به منظور ارج نهادن و تاکید بر صنایع دستی با استانداردهای بالا هشتمین دوره از رقابت بین المللی صنایع دستی را برای سال 2025 برگزار می کند.


به گزارش گاری آنلاین، این رقابت که توسط بنیاد Loewe برگزار می شود، به دنبال تجلیل از صنعت‌گرانی است که دیدگاه هنری و رویکرد نوآورانه‌شان آینده صنعت را بار دیگر متحول می سازند.

این ابتکار توسط بنیاد Loewe همچنان به ارتقای حوزه صنایع دستی ادامه داده و بستری معتبر برای صنعتگران فراهم می سازد تا آثار خود را با مخاطبان بیشتری به اشتراک گذاشته و الهام بخش صنعتگران نسل آینده برای ایجاد خلاقیت و نوآوری در آثار خود باشند.

شرکت در این رقابت برای صنعتگران حرفه ای 18 سال و بالاتر آزاد و رایگان است.

- آثار ارسالی باید در حوزه هنرهای کاربردی اعم از سرامیک، صحافی، میناکاری، جواهرات، لاک، فلز، مبلمان، چرم، منسوجات، شیشه، کاغذ، چوب و غیره بوده، اوریجینال و منحصر بفرد باشد، کاملاً دست ساز یا بخشی از آن دست ساز باشد، در 5 سال اخیر ساخته شده و پیش از این برنده نشده باشد.


مدارک لازم برای ثبت نام:

- ارسال مجموعه ای از نمونه آثار شرکت کننده (حداکثر 5 اثر برجسته)

- ارسال نام اثر، ابعاد (بر حسب میلی متر، سانتی متر یا متر)، متریال های بکار رفته، وزن (بر حسب گرم یا کیلوگرم) و گروهی که در آن ثبت نام شده و همچنین ارزش تقریبی اثر به یورو (برای بیمه)

- توضیح مفهومی و تکنیکی مختصری از اثر ارسالی (حداکثر 200 کلمه).

- 2 تا 5 عکس از اثر ارسالی که که از زوایای مختلف عکسبرداری شده و یکی از آنها برای نشان دادن اندازه اثر باید همراه با سازنده باشد.

- عکس های ارسالی باید با فرمت png، 800 × 600 پیکسل و حداکثر 2 مگابایت باشد.


جوایز:

برنده نهایی 50000 یورو جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.

به دو منتخب ویژه نیز هر یک 5000 یورو اعطا خواهد شد.

آثار منتخب و برنده در نمایشگاه مادرید 2025 و کاتالوگ مربوطه در معرض دید مخاطبان بین‌المللی قرار می گیرد.


آخرین مهلت ثبت نام: 30 اکتبر 2024 (9 آبان 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوانمراجعه نمایید.

logo-samandehi