توقف در زمان وزش باد

در این فضا، وزش باد که ویژگی منطقه ای در فرانسه است، از پنجره به داخل نفوذ کرده و آثار را به آرامی به حرکت درمی‌آورد.


به گزارش گالری آنلاین، لیزا براوی و رومن ژولی، هنرمندان و طراحان بصری فرانسوی، یک طراحی منحصر به فرد و بادی برای نسخه هشتم «Design Parade» در تولون ارائه کرده‌اند.

این نمایشگاه که در ویلای نوا یل، کاخ سابق اسقف در جنوب فرانسه، برگزار شده است، با نام «MISTRALOU» ساخته شده و تقریباً تماماً از پارچه تشکیل شده است و با استفاده از تکنیک های تأثیر بصری به ایجاد یک اتاق مطالعه پرداخته است. از کتابخانه‌های مخملی که کتاب‌های پارچه‌ای را به نمایش می‌گذارد تا صندلی راک و میزهای کنار که با دکمه‌های نخ‌دوزی شده تزئین شده‌اند، همه جزئیات به شکل‌دهی یک منظره که توسط این عنصر طبیعی نوازش می‌شود، کمک می‌کند.

لیزا براوی و رومن ژولی، که از میان ده فینالیست در رقابت «Design Parade» انتخاب شدند، اتاق مطالعه‌ای با نام «Mistralou» ارائه کردند که به باد میسترال، باد نمادین منطقه مدیترانه اشاره دارد. برای ایجاد این فضا، آن‌ها با برخی از معروف‌ترین صنعتگران فرانسه همکاری کرده و پانل‌های بزرگ و لحاف‌دوزی شده‌ای ساخته‌اند که دیوارها، مبلمان و سطوح اتاق را پوشش می‌دهد.

مبلمان از برندهای پی‌یر فری و لولیویر تأمین شده و پارچه‌های بسیار پیچیده‌ای در اختیار تیم فرانسوی قرار داده شده است، در حالی که کفپوش‌های سیسال با همکاری کدیمات، متخصصان فرانسوی کفپوش‌های سفارشی، طراحی شده است. دیوارها با یک پنجره مخملی که نمایی از مناظر دوردست را بر روی بوم به نمایش می‌گذارد، تزیین شده‌اند و یک فضای خاص پارچه‌ای نیز ترکیبی از دیبو را نمایش می‌دهد.


logo-samandehi