فراخوان رقابت بین المللی عکاسی طبیعت TransNatura

انجمن VADON ("Wilderness") که در پاییز سال 2012 با هدف طراحی و اجرای پروژه هایی بر اساس ارزش های طبیعی در رومانی تاسیس شد، یازدهمین دوره از رقابت بین المللی عکاسی طبیعت TransNatura را برای سال 2024 منتشر کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، هدف از رقابت عکاسی TransNatura ترویج و حمایت از اهمیت محافظت از طبیعت و حمایت از ارزش های طبیعی از طریق عکاسی طبیعت است.


رقابت عکاسی در دو دسته زیر برگزار می شود:

حیات وحش: شامل جانوران وحشی است که در زیستگاه های طبیعی خود زندگی می کنند. این تصاویر می توانند پرتره، عکس نمایه یا صحنه های روزمره باشند که رفتار، زیبایی و نقش حیوانات در طبیعت را به تصویر می کشند.

طبیعت و مناظر: شامل تصاویری است که زیبایی و تنوع طبیعت اعم از مناظر چشمگیر، جنگل ها، آب، گیاهان و پدیده های طبیعی به استثنای جانوران را به تصویر می کشد.


- تصاویر ثبت شده باید از زیستگاه های طبیعی و بدون ایجاد مزاحمت برای حیات وحش باشد.

- تصاویر باید از جانوران حیات وحش بوده و عکس های ثبت شده از جانوران اهلی یا جانوران وحشی اسیر واجد شرایط شرکت در این رقابت نمی باشد.

- عکس ها باید در قالب jpg و فرمت رنگ RGB بوده و حداقل اندازه ضلع بلند تصویر 3000 پیکسل و مناسب بزرگنمایی تا حداقل 60 سانتیمتر باشد.

- تغییرات عمده در عناصر بصری کلیدی مجاز نبوده اما اصلاحاتی چون levels ،curves ،color balance ،hue/saturation ،brightness/contrast و shadow/highlight ممانعتی ندارد.

- تصاویر ارسالی نباید دارای متن، واترمارک یا امضا باشد.


شرکت در این رقابت برای عکاسان مبتدی و حرفه ای از سراسر جهان، به استثنای اعضای هیئت داوران و برگزار کنندگان آزاد است.


جوایز:

در مجموع 5500 یورو برای برنده جایزه بزرگ و سه برنده در هر دسته در نظر گرفته شده است.


- برنده جایزه بزرگ TransNatura: مبلغ 1500 یورو

گروه حیات وحش:

نفر اول - 1000 یورو

نفر دوم - 600 یورو

نفر سوم - 400 یورو

گروه طبیعت و مناظر:

نفر اول - 1000 یورو

نفر دوم - 600 یورو

نفر سوم - 400 یورو


هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام در این رقابت تا ارسال حداکثر 3 عکس رایگان بوده و ارسال هر عکس اضافی مستلزم پرداخت 3 یورو به ازای هر عکس است.


مهلت ثبت نام: 31 اکتبر 2024 (10 آبان 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi