فراخوان رقابت عکاسی پرندگان حیات وحش

رقابت بین المللی عکاسی پرندگان حیان وحش، بخشی از جشنواره Bird and Nature Festival، از زمان آغاز به کار خود در سال 1991 به شهرت جهانی دست یافته است.


به گزارش گالری آنلاین، این جشنواره که هرساله در Abbeville فرانسه برگزار می شود، زیبایی پرندگان حیات وحش را از طریق هنر عکاسی به نمایش می گذارد.

هدف از این رقابت ارتقای آگاهی زیست محیطی از طریق هنر است که تصویری واضح از دنیای پرندگان و اهمیت آنها در محیط های طبیعی و شهری ارائه می دهد.

رقابت Wildbird Photo از عکاسان آماتور و حرفه ای از سراسر جهان دعوت می کند تا در رقابت عکاسی سال 2025 شرکت کرده و بستری برای نمایش تنوع و شکوه گونه های پرندگان در زیستگاه طبیعی آنها فراهم کنند.


ابن رقابت در 6 گروه زیر برگزار می شود:

- پرتره پرندگان

- پرندگان در زیستگاه خود

- رفتار پرندگان

- پرواز پرندگان

- دید هنری پرندگان

- سایر گونه های پرنده مانند حشرات و خفاش ها


شرکت کنندگان می توانند حداکثر 15 عکس در یک گروه یا چند گروه مختلف ارسال کنند.

عکس های ارسالی باید با فرمت JPEG، نسبت 3:2، 3500 پیکسل (ضلع بزرگ) و 2333 پیکسل ضلع کوتاه و بدون حاشیه، قاب یا امضا باشد.


این رقابت بر خلاقیت و اصالت آثار تاکید کرده و از عکاسان دعوت می کند تا با پایبندی به اصول اخلاقی در عکاسی و احترام به حیات وحش و زیستگاه آنها، پرندگان را در محیط زیست خود یا در حال پرواز به تصویر کشیده و رفتارهای منحصر به فرد آنها را به نمایش بگذارند.

جشنواره The Bird and Nature میزبان این رقابت هر ساله در ماه آوریل به مدت 9 روز که شامل مراسم اهدای جوایز، رویدادهای مختلف و فعالیت های مخصوص دوستداران طبیعت است، برگزار می شود.


جوایز:

آثار برندگان در طول جشنواره و نمایشگاه های مرتبط به نمایش گذاشته شده و جوایز نقدی به برندگان اهدا خواهد شد.

برنده جایزه بزرگ: 1500 یورو

نفرات اول از هر گروه: هر یک 800 یورو

جایزه ویژه مردمی (جایزه منتخب بازدیدکنندگان از نمایشگاه): 500 یورو


شرکت در این رقابت برای عکاسان آماتور و حرفه ای بالای 18 سال از سراسر جهان آزاد است.


هزینه ثبت نام:

هزینه ارسال هر عکس 2 یورو است.


آخرین مهلت ثبت نام: 2 دسامبر 2024 (12 آذر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi