فراخوان رقابت چالش مسکن مقرون به صرفه در پاریس

مجموعه Bee Breeders در چرخه چالش های مربوط به مسکن جهانی در این دوره از رقابت با همکاری ARCHI-BOOKS توجه خود را به این مشکل در پاریس جلب کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، پاریس، مانند بسیاری دیگر از شهرهای جهان در سراسر جهان، با مسئله مسکن روبرو است. پاریس در رده ده شهر گران برای زندگی است، به این معنی که قیمت مسکن به طور طبیعی بالاتر از سایر نقاط فرانسه است.

یکی از عواملی که قیمت خانه ها را افزایش می دهد، تقاضای فراوان برای املاک اجاره ای است و روند رو به رشد گردشگران کوتاه مدت مزید بر علت است.

صاحبخانه ها اجاره های کوتاه مدت را ترجیح می دهند، چرا که در مقایسه با اجاره دادن به ساکنان بلند مدت می توانند در هر ماه دو برابر درآمد کسب کنند.

کاهش عرضه و تقاضای همیشگی بالا به این معنی است که پیدا کردن محل مقرون به صرفه برای زندگی تقریبا غیر ممکن است.

رقابت "چالش مسکن مقرون به صرفه پاریس" مشارکت کنندگان را به طراحی یک راه حل پایدار برای مشکل مسکن ارزان قیمت در پاریس دعوت کرده است.

هیچ مکان خاصی برای این رقابت معماری مشخص نشده است؛ چرا که چنین طرح هایی باید به اندازه کافی متنوع باشند تا بتوانند ظرفیت شهری را افزایش دهند و در چندین مکان تعدیل شوند.

شرکت کنندگان باید طرح هایی را که به اندازه ای متناسب برای اندازه های مختلف برای ساکنان مختلف (خانواده ها، مجرد ها، زوج ها و غیره) و نیازهای متفاوت آنها طراحی شده اند، در نظر بگیرند.

از آنجایی که هیچ مجدودیت خاصی وجود ندارد، شرکت کنندگان تشویق می شوند که در راه حل هایی که ارائه می کنند، به اندازه کافی خلاق باشند، به چالش کشیدن ایده های معمول مسکن، طراحی و در کل جامعه مورد نظر است.

جوایز:

سه طرح منتخب و شش طرح قابل تقدیر معرفی خواهند شد.

جایزه اول - 3000 دلار

جایزه دوم - 1500 دلار

جایزه سوم - 500 دلار

جایزه دانشجویان BB - 500 دلار آمریکا

جایزه BB سبز - 500 دلار

مهلت ثبت نام به موقع: 16 جولای 2019 (25 تیر 98)

مهلت ثبت نام متاخرین: 15 اکتبر 2019 (23 مهر 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi