فراخوان رقابت SUPER GREEN، SUPER CLEAN and SUPER LEAN

جشنواره سالانه Wonderfruit در زمینه ی معماری، هنر، موسیقی و ایده هایی است که راه حل های خلاقانه برای زندگی پایدار را ارائه میدهند و جامعه جهانی را برای گرامیداشت آن به دور هم جمع میکند.

به گزارش گالری آنلاین، این یک فراخوان برای طراحان و معماران از سراسر جهان برای طراحی یک غرفه نمایشگاه (pavilion) پایدار در Wonderfruit 2019 است.

طراحی باید ویژگی ها و فرهنگ Wonderfruit را در بر داشته باشد، به عنوان یک ایده روشنگر برای برند های قدرتمند عمل کند و بین ارزش های اخلاقی برند ارتباط برقرار کند. ضد آب، پایدار، سبک وزن، هوشمند و محصور شده باشد.در آن از مواد محلی مانند چمن، بامبو، چوب، گِل و غیره و یا مواد پایدار ابداعی دیگر استفاده شود.

اندازه طرح 120 متر مربع است و جوری ساخته شود که حداقل تا 5 سال ، با هیچ تاثیر منفی زیست محیطی باقی بماند، همچنین تکامل ساختار در طول زمان و سازگاری آن با تغییر شرایط محیطی در یک مکان گرمسیری را در نظر بگیرید.

رادیکال و عملکردی، کنجکاو و شگفت انگیز باشد، به مدولار بودن، انعطاف پذیری، قابلیت توسعه، طول عمر، سبک وزنی و استحکام آن و غیره توجه داشته باشید.

در ضمن توانایی ساخته شدن در یک ماه را داشته باشد.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد اطلاعات تماس، رزومه و طرح خود را به برنامه ارسال نمایند.

هیئت داوران در مرحله اول20 طرح منتخب را بررسی میکنند و در نهایت شش طرح نهایی اعلام میشوند که از میان آنها یک طرح به عنوان اثر برگزیده انتخاب میشود.

جایزه:

تیم طراحی منتخب (حداکثر 2 نفر) برای یک ماه اقامت در تایلند دعوت خواهند شد تا با معمار محلی و تیم هنرمندان برای انجام طراحی خود، برای شرکت Wonderfruit 2019 آشنا شوند.

مهلت ثبت نام: 15 جولای 2019 (24 تیر 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi