فراخوان رقابت طراحی پوستر Graphic Matters

ابر قدرت اطلاعات، موضوع رقابت طراحی پوستر دوسالانه بین المللی Graphic Matters هلند است که هنرمندان گرافیست را به ارائه طرح های خلاقانه خود دعوت میکند.

به گزارش گالری آنلاین، تغییر آب و هوا، زباله های پلاستیکی، سرعت مد، اخبار جعلی، حفظ حریم شخصی یا مسائل شخصی اطلاعاتی است که امروزه در فضای اطلاعات منتشر میشود.

به نقل از سایت برگزار کننده فراخوان، پوستر را در قالب یک تجسم داده، infographic، نقشه یا کتابچه راهنمای کاربر بسازید. پوسترهای منتخب در نمایشگاه Graphic Matters 2019 جشنواره بین المللی دوسالانه در زمینه طراحی گرافیک، از 20 سپتامبر تا 27 اکتبر 2019 در آمستردام هلند به نمایش در خواهند آمد.

پنج برنده VIP، بودجه سفر به محل برگزاری جشنواره را دریافت میکنند.

در عصر پسا دیجیتال، پوستر هنوز یک ابزار قدرتمند برای ارتباط موضوعات مهم است. جزئیات تم 2019 در وب سایت رسمی موجود است.

دیدگاه دنیای ما توسط الگوریتم ها تولید می شود. داده ها همیشه در اطراف ما است. بیش از هر زمان دیگر ما نیاز به اطلاعاتی داریم که در معرض دید عموم قرار گیرد و درباره اطلاعاتی که به آنها بر روی یک تبلت ارائه می شود، انتقاد دارند.

طراحان گرافیک نظم را از هرج و مرج ایجاد می کنند، بینش را از ساده سازی مسائل پیچیده و توانایی پاسخ های عاطفی ایجاد می کنند. آنها موضوعات مبرم را تجسم می کنند تا همه بتوانند آنها را در یک لحظه و نگاه بفهمند.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: 11 اگوست 2019 (20 مرداد 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi