فراخوان جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران

بانک ملی ایران به پاس نود و یکمین سال تاسیس این بانک جشنواره عکس «نمای ملی» را از تاریخ 2 شهریور تا 20 مهر ماه سال جاری در دو بخش معماری و مستند اجتماعی با اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر برگزار می کند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،این جشنواره بر آن است تا با دعوت از تمامی عکاسان حرفه ای و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های هنرمندان سراسر کشور آن ها را به اندیشیدن پیرامون فرهنگ بانکداری نوین تشویق کرده و از سوی دیگر تبیین کننده الگوهای رفتاری در بانکداری الکترونیک و دیجیتال باشد.

ثبت تاریخی سبک زندگی اجتماعی مردم ایران در استفاده از خدمات بانکداری سنتی، الکترونیک و دیجیتال در آخرین سال های قرن 14 هجری شمسی، توجه به همدلی در کسب و کار، ثبت زیبایی ها و ویژگی های منحصر به فرد ابنیه تاریخی و ساختمان های قدیمی بانک ملی ایران و ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری دیجیتال از اصلی‌ترین اهداف این جشنواره عنوان شده است.

جشنواره عکس نمای ملی در بخش معماری با موضوعات ابنیه تاریخی و قدیمی، طراحی و خطوط معماری بناها، تزئینات معماری، نمای بدنه شعب و هویت بصری ساختمان های بانک ملی ایران و در بخش مستند اجتماعی با موضوعات بازار، کسب و کار و مراودات پولی و بانکی به شیوه های سنتی، الکترونیک و دیجیتال برگزار می‌شود.

در این جشنواره به نفرات اول در هر بخش، تندیس طلایی جشنواره به همراه لوح زرین و 30 میلیون ریال جایزه نقدی،بهنفرات دوم لوح زرین به همراه 20 میلیون ریال جایزه نقدی و به نفرات سوم لوح زرین به همراه 10 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است در هر بخش، دو عکس شایسته تقدیر شناخته می شوند که به هرکدام لوح تقدیر به همراه پنج میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می گیرد.

این جشنواره را «مسعود زنده روح کرمانی»، «کریم متقی»، «سروش کیایی»، «بهنام صدیقی» و«خشایارفاضل کاشانی »داوری خواهند کرد.

هنرمندان وعلاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند از تاریخ 02ر06ر98 تا 20ر07ر98 با مراجعه به سایت بانک ملی ایران به نشانیwww.bmi.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این رویداد، متن کامل فراخوان و شرایط ارسال اثر را دریافت و برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند.

تلفن های دبیرخانه جشنواره 60993727-021 و 60992378-021،پست الکترونیکی دبیرخانهprs@bmi.ir و اطلاعات تکمیلی درخصوص این جشنواره علاوه بر سایت بانک ملی ایران در صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس @namayemelli و کانال جشنواره در بله به نشانی https://ble.im/Namayemelli قابل دسترسی می باشد.

فراخوان جشنواره

logo-samandehi