فراخوان Fentress Global Challenge - فرودگاه آینده

رویکرد طراحی نوآورانه و الهام بخش در رقابت طراحی فرودگاه Fentress Global Challenge مورد نظر برگزار کننده خواهد بود.

به گزارش گالری آنلاین، در حالی که ترمینال فرودگاه، که یک قرن پیش تصور شده است؛ یک معماری نسبتاً جدید است، از زمان آغاز فعالیت خود کمتر از ساختمانهای مدنی مانند تالارهای شهر، دادگاهها، کتابخانه ها، موزه ها و تئاترها اهمیت داشته است. با این حال، فرودگاه ها ی منحصر به فرد پیچیده هستند و آنها فقط بیش از مراکز حمل و نقل با حجم بالا کارکرد دارند. به طور فزاینده، فرودگاه ها همچنین مکانهای کاری، مراکز بازرگانی، مراکز تفریحی و منابع فرهنگی هستند. Fentress Global Challenge یک مسابقه بین المللی طراحی دانشجویی سالانه است. از بدو تأسیس در سال 2011، هزاران ورودی از بیش از 75 کشور جهان برای افتخارات برتر شرکت کرده اند. FGC نمایشی از کاوشهای خارق العاده برای آینده معماری است و با این کار، همچنان به پیشرفت در دستیابی به طراحی خلاقانه در معماری عمومی ادامه می دهد.

این رویداد برای دانشجویان فارغ التحصیل و کارشناسی ارشد که هم اکنون در رشته های معتبر معماری یا مهندسی در یک برنامه دانشگاه معتبر و همچنین فارغ التحصیلان جدید (در چهار سال گذشته) با مدرک معماری یا مهندسی، دارای مدرک دانشگاهی هستند، باز است. دانشجویان فعلی باید اثبات وضعیت ثبت نام فعال را ارائه دهند: یک نسخه اسکن شده از شناسه دانشجویی و برنامه دوره فعلی. فارغ التحصیلان اخیر باید یک نسخه اسکن شده از مدرک خود را تهیه کنند.

جایزه برتر شامل 10،000 دلار پول نقد و فرصتی برای همراهی بنیانگذار FGC ،Curtis Fentress، در یک رویداد معتبر معماری است. هزینه بلیط هواپیما، اقامتگاه و هزینه ورودی توسط معماران Fentress (5000 دلار آمریکا) پرداخت می شود. برندگان مسئول دریافت ویزاهای لازم و مستندات هستند.

مهلت ثبت نام: 31 ژوئیه 2020 (10 مرداد 99)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi