فراخوان مسابقه معماری HOME 2020

رقابت HOME از همه طراحان دعوت می کند تا ایده های معماری داخلی را برای آینده کشف کنند.

به گزارش گالری آنلاین، طراحان ممکن است تأثیر تغییرات جهانی جمعیت، نزدیکی شهرهای بزرگ به خطوط ساحلی، مصالح جدید و تکنیک های ساختمانی و همچنین شرایط مشاغل، خانه های کوچک، خانه های هوشمند و بازارهایی مانند Airbnb را در نظر بگیرند. HOME یک بستر ایجاد می کند تا بتواند روش های جدید فن آوری، زیست محیطی و فرهنگی را برای تعریف مجدد فضاهایی که ما در آن زندگی می کنیم ، ایجاد کند.

چگونه "خانه" را تعریف کنیم؟ اگرچه ایده های ما در مورد خانه دائماً در حال تجدید نظر است، اما مفهوم دقیق "خانه" اخیراً مورد توجه معماران قرار گرفته است.

خانه، مهمترین مکان معماری است که ما در طول زندگی خود تجربه می کنیم. خانه نمایانگر امنیت، مالکیت، حریم خصوصی و ثبات است. خانه جایی است که می توانیم تنها باشیم و با افرادی که بیشتر به آنها اهمیت می دهیم ارتباط داشته باشیم. در طول قرون متمادی، معماران به طور مداوم در مورد نقشی که خانه ها در زندگی ما دارند، تحقیق کرده اند. این تحقیقات با ایده های جدیدی از محیط های خانگی همراه بوده، مانند خانه پیتر آیزنمن VI یا برج کپسول ناگاکین کوروکاوا و گاهی اوقات به موارد خاص در یک خانه می پردازند.

جوایز

برنده کلی: 5000 دلار

جایزه پراگماتیک: 1000 دلار

جایزه نوآوری 1000 دلار

جایزه سازگاری 1000 دلار

مجموع جوایز 8000 دلار

ارسالی ها ممکن است خانه ای تک خانواده، یک ساختمان چند خانواده، یک ساختار قابل انعطاف، یک تجربه زندگی موقتی یا خانه ای را پیشنهاد دهد که از هر مدل یا مقیاس شکل بگیرد. کلیه ارسالی ها باید نحوه تعامل ساکن یا ساکنان با فضای زندگی پیشنهادی را از طریق نمایش گرافیکی ، خلاصه متن یا هر دو مشخص کند.

طراحان ممکن است هر مکان جغرافیایی را برای طراحی منزل خود پیشنهاد دهند اما باید با در نظر گرفتن مزایای ذاتی، اشکالات و خصوصیات منحصر به فرد، رابطه بین پیشنهاد و سایت آن را در نظر بگیرند. علاوه بر این، طراحان می توانند خانه هایی را که سایت مشخصی ندارند پیشنهاد دهند.

مهلت و هزینه ثبت نام:

ثبت نام زود هنگام: 55 دلار ( 19 ژوئیه 2020)

ثبت نام به موقع: 75 دلار ( 6 سپتامبر 2020)

ثبت نام متاخرین: 95 دلار (25 اکتبر 2020)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi