رقابت طراحی برج غار ایسلند

طراحی برای ایجاد ارتباط گردشگران و بومبان غارهای شمال ایسلند از طریق طراحی فضای مناسب گردشگری هدف این رویداد است.

به گزارش گالری آنلاین، رقابت برج غار ایسلند چهارمین دوره از مسابقات معماری Bee Breeders است که در ایسلند برگزار می شود و با همکاری Landeigendur Voga ehf (مالکان زمین های کشاورزی Vogar) در حال اجرا است. برای این مسابقه ، شرکت کنندگان وظیفه دارند قبل از کاوش در غارها ، نقشه هایی را برای بازدید از گردشگران ایجاد کنند. هیئت منصفه به دنبال طراحی یک برج دیدنی است، می تواند به عنوان یک مکان دیدنی از راه دور عمل کند و همچنین از سکوی مشاهده بازدیدکنندگان منظره محیط اطراف را ارائه می دهد.

مالکان زمین های کشاورزی Vogar همچنین به دنبال یک راه حل طراحی برای مسیرهای پیاده روی محلی هستند تا بتوانند محیط طبیعی شکننده طبیعی را حفظ کنند. از شرکت کنندگان خواسته می شود یک ماژول مسیری ایجاد کنند که بتواند در سراسر زمین تکرار شود.

غارهای شمال ایسلند نقاط توریستی پرطرفداری هستند. آنها دارای استخرهای حرارتی، چشم اندازهای نفس گیر و مناظری هستند که توسط Game of Thrones مشهور شده است. Grjótagjá مجموعه ای از سه غار است كه در نزدیکی یكدیگر قرار دارند و از دهه 40 تاكنون یك محل حمام محبوب برای افراد محلی بوده است. Vogagjá در نزدیکی در همان شکاف واقع شده است ، در حدود 800m جنوب ، و در سال 1990 هنگامی که آب های Grjótagjá با فعالیت آتشفشانی تا 60 درجه گرم می شود ، به یک حمام محبوب تبدیل شد. Vogagjá تا به امروز بسیار شلوغ است ، و بازدید کنندگان اغلب علائم صاحبان زمین برای ممنوعیت حمام کردن در آبها را نادیده می گیرند. با برخورداری از تعداد زیادی از گردشگران که به دنبال غارها در حال بازدید و پیاده روی هستند، این میدان گدازه آسیب قابل توجهی متحمل شده است و بسیاری از جمعیت گردشگران برای ارتباط با صاحبان زمین همچنان مشکل دارند.

از آنجا که طرح های برنده برای ساخت و ساز مورد توجه قرار می گیرند ، بسیار مهم است که راه حل ها هم در ساخت و ساز و هم در بهره برداری از آنها سازگار با محیط زیست باشند.

جوایز:

جایزه اول - 5،000 €

جایزه دوم - 2،000 €

جایزه سوم - 1000 €

مهلت ثبت نام:

ثبت نام اولیه: 22 مه - 30 ژوئن 2020

ثبت نام به موقع: 1 ژوئیه - 22 سپتامبر2020

ثبت نام متاخرین: 23 سپتامبر - 17 نوامبر 2020

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi