فراخوان چالش مسکن مقرون به صرفه ملبورن

پانصد تا 3 هزار یورو جایزه برای یافتن راه حل هایی برای مشکل مسکن ارزان قیمت در ملبورن اختصت داده شده است.

به گزارش گالری آنلاین، ملبورن پایتخت ویکتوریا استرالیا است و عنوان سریعترین شهر این کشور را در اختیار دارد. ملبورن از سال 2016 تا 2017 شاهد رشد قابل توجه و افزایش 125 هزار شهروند بود. کارشناسان پیش بینی می کنند که برای پیگیری جمعیت رو به رشد، ملبورن در 35 سال آینده به 1.6 میلیون خانه جدید احتیاج دارد که تخمین می زند تا سال 2021 بیش از پنج میلیون نفر و تا سال 2050 بیش از هشت میلیون نفر باشد.

این افزایش چشمگیر تقاضا، منجر به جهش شدید قیمت مسکن شده است . چالش مسکن مقرون به صرفه در ملبورن با همکاری کتابهای ARCHHIVE برگزار میشود. برای این مسابقه ، شرکت کنندگان وظیفه دارند راه حل هایی برای مشکل مسکن ارزان قیمت ملبورن ایجاد کنند. طرح ها باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشند تا از اقشار مختلف ساکن ، از متخصصان مجرد گرفته تا زوج ها و خانواده ها، استفاده کنند و این امکان را فراهم می آورد تا هر راه حل را برای رفع نیازهای مختلف خود ارائه دهد.

راه حلهای طراحی باید در مکانهای مختلف ملبورن بزرگ قابل استفاده باشد و از آنجا که هیچ الزام خاصی در مورد اندازه، مکان یا امکانات وجود ندارد، شرکت کنندگان تشویق می شوند تا حد ممکن خلاق باشند. هیئت منصفه به دنبال پروژه هایی خواهد بود که ایده معمول مسکن، طراحی و جامعه را به طور کلی را به چالش بکشد، در عین حال راه حل های عملی را ارائه می دهد که به طور بالقوه می توانند این طرح ها را تحقق بخشند.

جوایز

جایزه اول – 3 هزار یور

جایزه دوم – هزارو پانصد یورو

جایزه سوم - پانصد یورو

مهلت ثبت نام:

ثبت نام زودهنگام: 10 مه - 16 ژوئن 2020

ثبت نام به موقع: 17 ژوئن - 8 سپتامبر 2020 (18 شهریور 99)

آخرین متاخرین: 9 سپتامبر - 3 نوامبر 2020 (13 آبان 99)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi