فراخوان رقابت معماری مدرسه ابتدایی سنگال "درام سامبو تورا"

رقابت Archstorming خواستار ارائه طرح هایی برای طراحی مدرسه ابتدایی در مارشاسوم سنگال است.

به گزارش گالری آنلاین، این مدرسه در حال حاضر از دیوارهای بامبو و سقف های روی ساخته شده است و در شرایط بسیار بدی قرار دارد. کلاسهای درس به ندرت در فصل بارانی دوام می آورند و این منجر به لغو کلاسها می شود.

در این رقابت تکنیک های نوین و کم هزینه ساخت را بررسی خواهیم کرد تا این مدرسه موقت با سازه های ساخته شده جایگزین شود. یکی از مهمترین جنبه های این مسابقه الهام بخشیدن به مردم است تا بتوانند پس از اتمام ساخت مدرسه ، خانه های خود را بسازند.

این مدرسه جدید به 7 کلاس درس، یک کتابخانه، دو دفتر نیاز دارد. علاوه بر این، هر شرکت کننده می تواند به صورت اختیاری یک سالن غذاخوری، یک باغچه و یک راهرو کوچک در محل را در طرح خود جای دهد. اطلاعات دقیق تری را در جلسه توجیهی مسابقه مشاهده کنید.

در این پروژه با سازمان های غیر دولت Let's Build My School (LBMS) ، یک موسسه خیریه ثبت شده در انگلیس که در سال 2016 برای ایجاد مدارس در کشورهای در حال توسعه با تمرکز ویژه بر مناطق دور افتاده و فاقد امکانات آموزشی تأسیس شده است همکاری خواهد شد.

این رویداد علاوه بر ارائه سازه های ساخته شده با استفاده از منابع محلی، پایدار، بازیافت شده، تحقیقات LBMS را انجام داده و از تکنیک های ساختمانی استفاده می کند که نیازی به مهارت فنی قبلی در ساخت ندارد و به این ترتیب جامعه محلی قادر به تکرار فرایند و کمک به توسعه بیشتر دهکده خود مدت ها بعد خواهد بود.

جوایز:

رتبه اول - 6.000 € + ساخت پروژه

رتبه دوم - 2.000 €

رتبه سوم - 1.000 €

ذکر ویژه افتخاری - 500 €

مهلت ثبت نام:

زود هنگام: 5 آگوست 2020 - 2 سپتامبر 2020 (15 مرداد الی 12 شهریور 99)

به موقع: 3 سپتامبر 2020 - 30 سپتامبر 2020 (13 شهریور الی 9 مهر 99)

متاخرین: 1 اکتبر 2020 - 28 اکتبر 2020 (10 مهر الی 7 آبان 99)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi