فراخوان جشنواره عکس سلامت روان

ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان در سه بخش با موضوع آزاد، سلامت روان و کووید ۱۹ (کرونا)، برگزار می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، این جشنواره با ایجاد بستری جهت هم‌افزایی و هم‌فکری از منظر دیدگاه‌های متنوع فرهنگی قصد دارد با افزایش آگاهی عمومی در زمینه سلامت روان و حساس کردن جامعه، موجب ارتقاء سطح سواد سلامت روانی اجتماعی افراد و افزایش شاخص های سلامت روان شود.

در این دوره جشنواره تا کنون بیش از ۲۱ هزار عکس از ۲۹۰۶ عکاس از ۷۷ کشور به دبیرخانه دیجیتال جشنواره ارسال شده است که از این تعداد ۱۷۰۰ عکاس خارجی و ۱۲۰۶ عکاس ایرانی تاکنون در این رویداد شرکت کرده اند.

عکاسان و هنرمندان می‌توانند تا ۱۶ دی ماه ۱۳۹۹ آثار خود را برای حضور در این رویداد به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.mentalhealthexhibition.ir ارسال کنند.

ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان مجموعا ۹ هزار یورو جوایز نقدی دارد و در پنجمین دوره این جشنواره که برگزار شد ۱۸۳۵۸ عکس از ۷۷ کشور دنیا ارسال و در معرض داوری قرار گرفت.

ششمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان به دبیری محمدرضا صائینی با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان و به منظور بازآفرینی و ارائه موثر موضوعات روان‌شناختی، توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان، با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت و سازمان جهانی بهداشت و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

logo-samandehi