فراخوان مسابقه طراحی نشان «سرباز»

معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فراخوان این مسابقه که به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی منتشر شده از طراحان و هنرمندان برای طراحی نشان «سرباز» دعوت کرده است.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، داوری این مسابقه را طراحانی همچون مسعود نجابتی، حسن موسی‌زاده و محمدرضا دوست‌محمدی بر عهده دارند.

مشخصات نشان

اثر ارسالی باید الهام‌گرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی و معرف ایثار، عظمت و از خودگذشتگی شهید حاج قاسم سلیمانی باشد. ساده، جذاب و خوانا باشد. می‌تواند به صورت نوشتاری، تصویری یا ترکیبی طراحی شود. باید در ابعاد کوچک و بزرگ، زیبایی، خوانایی و تناسب ظاهری و مفهومی خود را از دست ندهد. اثر ارسالی باید به صورت رنگی یا تک‌رنگ قابل استفاده باشد. نشان باید قابلیت و ظرفیت تبدیل به حجم را نیز داشته باشد. نشان طراحی‌شده نباید با سایر نشان‌ها و نمادهای ثبت‌شده ایرانی و خارجی شباهت داشته باشد. تمامی حقوق استفاده از نشان برگزیده و ۲۰ نشان انتخابی متعلق به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خواهد بود. ارسال اثر برای دبیرخانه به منزله پذیرش قواعد و قوانین شرکت در مسابقه طراحی نشان «سرباز» خواهد بود.

نحوه ارسال آثار

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر سه طرح به نشانی دبیرخانه ارسال کند. طرح‌های ارسالی با حجم حداکثر ۵ مگابایت، در فرمت jpg و بدون فشرده‌سازی با حداقل وضوح ۱۵۰dpi و در سایز ۲۰*۲۰ سانتی‌متر ارائه شود. مشخصات فردی شرکت‌کننده شامل نام، نام خانوادگی، سال تولد، کد ملی، شماره تماس، نشانی و پست الکترونیک، همراه اثر ارسال شود.

جوایز و برگزیدگان

نشان «سرباز» سال‌های آتی به نویسندگان، هنرمندان و فعالان حوزه هنر مقاومت، ایثار و شهادت اهدا می‌شود.

به اثر برگزیده نهایی مسابقه، جایزه نقدی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد و ۲۰ اثر شایسته تقدیر، مبلغ ۵ میلیون ریال به همراه لوح سپاس دریافت خواهند کرد.

۲۰ اثر انتخابی به همراه تک اثر برگزیده در یکی از نگارخانه‌های سازمان فرهنگی هنری به نمایش در خواهند آمد. علاقه‌مندان تا ۲۲ بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند. زمان اعلام نتایج ۶ اسفند ماه و زمان برگزاری نمایشگاه و اهدای جوایز ۲۰ اسفند ماه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی neshanesarbaz.1399@gmail.com ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۹۶۶۵۴۵۴۷و ۹۶۶۵۴۵۴۴ تماس بگیرند.

logo-samandehi