فراخوان چالش رقابت مسکن مقرون به صرفه در تورنتو

در این رقابت شرکت کنندگان باید طرح هایی برای راهکارهای مسکن ارزان قیمت ارائه دهند که از انعطاف پذیری لازم برای رفع نیاز ساکنین مختلف اعم از خانواده، زوج و همچنین افراد مجرد برخوردار باشد.

به گزارش گالری آنلاین، تورنتو یکی از 10 بازار بزرگ گرانقیمت املاک جهان بشمار می رود و طبق اعلام هیئت املاک و مستغلات منطقه ای تورنتو پیش بینی می شود قیمت مسکن در سال 2020 در حدود 10 درصد افزایش مجدد داشته باشد.

علت اصلی نامتناسب بودن قیمت مسکن در تورنتو با درآمد خانوار، کمبود تجهیزات و ملزومات است. بین سال های 2016 و 2019، بیش از 325،000 شغل به کلان شهر تورنتو اضافه شده است در حالی که فقط 102،000 مسکن جدید احداث شده است که فقط 2٪ از املاک مسکونی جدید در رده مسکن های مقرون به صرفه قرار دارند.

در حالی که بانک کانادا جهت دسترسی آسان به وام ها و وام مسکن، نرخ بهره را به طور غیر طبیعی و تصنعی پایین نگه داشته است، اما این مسئله فقط به "سمت تقاضای" این معضل می پردازد. از این رو Bee Breeders با مشارکت ARCHHIVE BOOKS در تلاش است تا با برگزاری رقابت "مسکن مقرون بصرفه در تورنتو"، "سمت عرضه" بحران مسکن ارزان قیمت شهر را نیز حل کند.

از آنجایی که شرایط ویژه ای جهت ارسال طرح ها وجود ندارد از شرکت کنندگان خواسته میشود تا حد امکان خلاقیت خود را بکار گرفته و ایده های معمول مسکن، طراحی و بطور کلی جامعه را به چالش بکشند. آن دسته از پروژه هایی که بتواند ایده های خلاقانه را با قابلیت کاربردی بودن آن تلفیق کنند، قطعاً از موفق ترین پروژه ها خواهند بود. بنابراین از اوج گرفتن با طرح های خود واهمه نداشته باشید.

این رقابت از شما دعوت میکند تا طرحی آزمایشی در رابطه با خانه های مقرون بصرفه و ارزان قیمت در تورنتو ارائه دهید که برای افزایش ظرفیت موجودی مسکن به راحتی قابل اجرا بوده و اراضی و متریال های مورد استفاده در اجرای طرح را نیز به حداقل برساند. حداقلی برای اندازه و تعداد واحدهای مسکونی در هر بلوک تعریف نشده است. طرح های پیشنهادی باید از انعطاف پذیری و تطبیق پذیری کافی برای اعمال در اندازه های مختلف برای ساکنان مختلف و نیازهای متفاوت آن ها و همچنین از قابلیت تطبیق و تعدیل با مکان های مختلف شهر نیز برخوردار باشند.

چوایز:

Bee Breeders 6000 یورو جایزه نقدی بترتیب زیر به برندگان اهدا خواهد نمود:

نفر اول - 3،000 یورو

نفر دوم - 1500 یورو

نفر سوم - 500 یورو

جایزه دانشجویی ARCHHIVE :500 یورو + کارت هدیه ARCHHIVE BOOKS به ارزش 50 یورو

جایزه سبز Bee Breeders Green :500 یورو

6 تقدیر نامه

انتشار طرح های منتخب و 6 طرح قابل تقدیر در ARCHHIVE BOOKS


ثبت نام به موقع: 17 دسامبر - 28 ژانویه (27 آذر الی 9 بهمن 99)

ثبت نام متاخرین: 29 ژانویه - 22 آوریل (10 بهمن الی 2 اردیبهشت 1400)

تاریخ پایان ثبت نام: 22 آوریل 2021 (2 اردیبهشت 1400)

آخرین مهلت ارسال: 27 مه 2021 (6 خرداد 1400)


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi