فراخوان ششمین جشنواره هنرهای شهری «بهارستان»

ششمین سالانه هنرهای شهری تهران «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در آستانه نوروز 1400 برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، ششمین سالانه هنرهای شهری تهران «بهارستان 1400» با هدف ایجاد فضای تعاملی با آثار خلاقانه شهری و همچنین تقویت تعاملات شهروندان و هنرمندان و بسترسازی بروز آفرینش‌های هنری، همزمان با نوروز باستانی برگزار خواهد شد.

ششمین سالانه هنرهای شهری تهران «بهارستان 1400» به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری شهر و استفاده از آثار هنری در فضای شهری، در 3 بخش تخم‌مرغ‌های نوروزی و چیدمان‌های هنری، دیوارنگاری و هنرهای محیطی برگزار می‌شود. این رویداد تلاش دارد توجه به ارزش‌های ملی و دینی، روایت‌های تاریخی، الگوهای طبیعت، نماد و نشانه‌های هنر و فرهنگ ایران اسلامی را در قالب آثار هنری خلاق در فضای شهری ارائه دهد.

علاقمندان به حضور در این رویداد می‌توانند با مراجعه به سایت www.zibasazi.tehran.ir نسبت به مطالعه فراخوان جشنواره اقدام و آثار خود را تا 25 بهمن‌ماه به صورت مجزا به 3 بخش این رویداد هنری ارائه دهند.

امسال با توجه به شرایط کشور که در وضعیت همه‌گیری کرونا قرار دارد و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمامی مراحل ثبت نام در این رویداد هنری به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی انجام خواهد شد لذا هنرمندان تمام موارد لازم برای ثبت نام را از طریق ایمیل انجام خواهند داد.

تمامی هنرمندان رشته‌های مختلف هنری فرصت حضور در این رویداد هنری را دارند و علاقه مندان به حضور در ششمین جشنواره هنرهای شهری «بهارستان» می‌توانند با تکمیل فرم مشخصات و شرح سوابق در این رویداد هنری شرکت کنند.

دبیرخانه رویداد بهارستان 1400 به نشانی میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، نبش كوچه شیرودی، سازمان زیباسازی شهر تهران، طبقه ششم و با تلفن‌های، بخش دیوارنگاری 96044380، بخش تخم مرغ‌های نوروزی 96044349 و 96044376 و بخش هنرهای محیطی، آذین بندی خلاق و نوگرا 96044355 پاسخگوی علاقه مندان به حضور در این رویداد هستند.

logo-samandehi