فرا خوان رقابت طراحی اتاقک های خواب بر روی صخره

رقابت Sleeping Pods on a Cliff از شرکت کنندگان می خواهد تا طرح هایی برای اتاقک های ساده خواب ارائه دهند که بتوانند همزمان چندین مسافر را در خود جای دهند.

به گزارش گالری آنلاین، رقابت Sleeping Pods on a Cliff سومین همکاری خود با مرکز یوگای Vale de Moses در جنگل های مرکزی پرتغال را برگزار می کند. مرکز یوگای Vale de Moses که به عنوان یکی از بهترین مراکز یوگا در جهان، توسط NatGeo Traveller، مجله Forbes و The Guardian شناخته شده است، پیوسته پذیرای بیش از 500 نفر از 60 کشور در سراسر جهان است.

هر اتاقک باید مجهز به فضای اصلی برای خواب و همچنین امکانات شستشو باشد. محل اتاقک های خواب در دامنه کوه صخره ای در زمین های متعلق به Vale de Moses است که نمی توان از آن برای کشت محصولات غذایی استفاده کرد.

هیئت داوران بدنبال پروژه هایی هستند که ساخت و ساز و بهره برداری سبز و پایدار را در هسته اصلی طرح خود گنجانده باشند. همچنین باید راهکاری برای تصفیه طبیعی سیستم آب خاکستری کابین ها ارائه دهند تا بتوان از آنها برای آبیاری دامنه جنگل استفاده کرد. از آنجایی که انتظار می رود طرح های اتاقک های خواب سبز و خودپایدار باشند، هیئت داوران از طرح هایی که در واقع تأثیر مثبتی بر محیط زیست دارند، حمایت می کند.

رقابت Sleeping Pods on a Cliff فرصتی است برای طرح راهکارهای نو آورانه ای که بتواند اثرات منفی سکونت انسان را به اثرات مثبت تغییر دهد. در واقع وجود زیستگاه های انسانی با بهره گیری از توسعه پایدار صحیح می تواند در زندگی گیاهی و جانوری دامنه های جنگل نیز مفید واقع شوند. از آنجایی که برندگان این رقابت برای ساخت و ساز اتاقک های خواب که قرار است در سرتاسر اراضی ساخته شوند معرفی خواهند شد. طرح های برنده باید از مطلوب ترین شیوه های سازگار با محیط زیست در ساخت و ساز و بهره برداری استفاده نمایند.

نفر اول - 5 هزار یورو

نفر دوم - 2 هزار یورو

نفر سوم - هزار یورو

جایزه طرح منتخب ""Vale de Moses Favorite :1000 یورو

جایزه دانشجویی ARCHHIVE: کارت هدیه به ارزش 50 یورو در ARCHHIVEBOOKS.com و 500 یورو جایزه نقدی

جایزه سبز Bee Breeders :500 یورو

اعلام 6 اثر قابل تقدیر


مهلت ثبت نام:

ثبت نام به موقع: 19 دسامبر - 1 فوریه 2021 (29 آذر تا 13 بهمن 1399)

ثبت نام متاخرین: 2 فوریه - 27 آوریل (14 بهمن 1399 تا 7 اردیبهشت 1400)

آخرین مهلت ثبت نام: 27 آوریل (7 اردیبهشت 1400)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi