فراخوان رقابت طراحی کابین مدیتیشن

شرکت کنندگان باید طرح هایی را برای فضای مدیتیشن که با فضای داخلی سبز ساخته می شود، ارسال کنند.

به گزارش گالری آنلاین، رقابت Tiny Kiwi Meditation Cabin اولین دوره از رقابت معماری است که با مشارکت استراحتگاه Earth Energies New Zealand برگزار می شود.

استراحتگاه Earth Energies Sanctuary در نیوزلند محلی است که با هدف ایجاد تعادل جسم، روح و روان طراحی گردیده و در 200 هکتار از چشم انداز طبیعی شکفت انگیز واقع شده است. این استراحت گاه محلی ایده آل و منحصر بفرد برای خلوت کردن، تمدد اعصاب، استراحت و لذت بردن از طبیعت بوده و مجهز به اتاقکی دنج، خلوت و دو اتاق خواب است که میهمانان می توانند از مناظر دیدنی و جذاب با نمای 360 درجه لذت ببرند.

مهمانان در طول اقامت خود، می توانند از حریم خصوصی و خلوت کامل محل اطمینان داشته باشند چرا که نزدیکترین اقامتگاه با آنجا بیش از 800 متر فاصله دارد. استراحتگاه Earth Energies Sanctuary وعده های غذایی خود را به صورت تهیه شده توسط آشپز یا خود مهمانان ارائه کرده و همچنین امکان دسترسی به آرامش درمانی جهت رهایی از استرس و اضطراب و خواب بهتر فراهم می کند.

مکان پیشنهادی تقریباً 300 متر پایین تر از اقامتگاه اصلی است که دسترسی جاده ای نداشته و فقط با پای پیاده قابل دسترسی است.

اتاقک ها باید از امکان پذیرایی از حداکثر 4 نفر و یک مربی مدیتیشن به مدت یک الی 2 ساعت در روز یا شب را داشته باشند از آنجایی که این فضا به عنوان محل اقامت در نظر گرفته نشده است بنابراین نیازی به امکانات رفاهی یا تسهیلاتی جز امکانات لازم برای برگزاری جلسه مدیتیشن ندارد. طرح های برنده در این رقابت جهت ساخت اقامتگاه ها مورد ارزیابی قرار می گیرند بنابراین ضرورت دارد بالاترین استاندارد تکنیک های ساختمان سبز را در طرح های خود منعکس سازند.

جوایز:

نفر اول - 5000 یورو

نفر دوم - 2000 یورو

نفر سوم - 1000 یورو

برنده جایزه منتخب "Earth Energji Sanctuary Favorite "1000 یورو

برنده جایزه دانشجویی ARCHHIVE: کارت هدیه دربه ARCHHIVE BOOKS (archhivebooks.com) به ارزش 50 یورو و 500 یورو جایزه نقدی

جایزه سبز Bee Breeders :500 یورو

شش جایزه قابل تقدیر


مهلت ثبت نام به موقع: 22 دسامبر 2020 - 2 فوریه 2021 (2 دی 99 الی 14 بهمن 99)

مهلت ثبت نام متاخرین: 3 فوریه - 28 آوریل (15 بهمن 99 الی 8 اردیبهشت 1400)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi