فراخوان کشوری ارسال آثارعید نوروز و اعیاد شعبانیه

به علت تقارن نوروز 1400 با اعیاد شعبانیه آثار ارسالی می بایست تلفیقی از مناسبت های (ولادت امام حسین (ع) (روز پاسدار)، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) (روز جانباز) و ولادت امام سجاد (ع)) باشد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، از تمامی طراحان گرافیک و هنرمندان سراسر کشور دعوت می شود جهت همکاری با مدیریت تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران آثار خود را با موضوع نوروز و اعیاد شعبانیه حداکثر تا پایان روز 8 اسفند 1399 به آدرس farhangi.tablighat@yahoo.com ارسال کنند. خواهشمند است همراه با ارسال آثار شماره تماس قید گردد. از آثار منتخب کارگاه فوق الذکر جهت اکران در سازه های شهری بهره برداری خواهد شد.

نکات بسیار مهم

خواهشمند است علاوه بر ارسال کد ملی نسبت به ارسال کد پستی مندرج در کارت ملی (قدیمی ) همزمان با ارسال آثار اقدام نمایید . در صورت صدور کارت ملی هوشمند کدپستی آدرسی که در آن کارت ملی (قدیم) هنرمند صادر گردیده اقدام شود. بدیهی است به علت شرایط جدید سازمان در پرداخت حق الزحمه هنرمندان ، در صورت عدم ارسال کدپستی سازمان قادر به پرداخت حق الزحمه نمی باشد.

شرایط فراخوان

آثار تولیدی در سه رده قیمت A1500.000 تومان، B1.000.000 تومان و C750.000 تومان پس از داوری و تایید اساتید، توسط سازمان زیباسازی شهر تهران جهت اکران در شهر تهران خریداری خواهند شد.

کلیه حقوق مادی آثار خریداری شده متعلق به سازمان زیباسازی شهر تهران می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02196044361 (آقای اینانلو) تماس بگیرید.

خواهشمند است نسبت به افتتاح حساب و ارایه شماره حساب بانک شهر نیز اقدام نمایید.

ابعاد

36 cm در cm 25 عمودی

25 cmدر 150 cm افقی

با رزولوشن 300 dpi

خواهشمند است فایل ها هم به صورت کم حجم و هم به صورت تیف لایه باز ارسال گردد.

logo-samandehi