فراخوان دومین دوره از رقابت معماری Essay Competition با عنوان “معماری پایدار چیست؟”

با نوآوری‌ها و پیشرفت‌های شگفت‌انگیزی که هر روز شاهد آن هستیم روش های بسیاری برای طراحی شهرها و ساختمان های سازگار با محیط زیست و کارا در استفاده از منابع وجود دارد، که از خانه‌های هوشمند و شیشه‌های فتوولتائیک گرفته تا شبکه‌های برق منسجم متمرکز، ساختمان‌های مدولار و حتی بتن زیستی خودترمیم از آن جمله هستند.

به گزارش گالری آنلاین، معماران، استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، شرکت‌های فناوری و طراحان، همگی از پیشگامان رویکردهای نوین کل گرا در معماری پایدار هستند، که در آن بناهای جدید با حداقل تأثیر منفی بر محیط ‌زیست در طول چرخه حیات خود ساخته و حفظ می‌شوند.

Bee Breeders، با مشارکت ARCHHIVE BOOKS از علاقمندان دعوت می کند تا با ایده جدید خود در مورد معماری پایدار که تاکنون به ذهن کسی خطور نکرده یا انتقاد یا نظر خود در رابطه با نحوه اجرای مدل های پایدار کنونی در رقابت امسال با موضوع "معماری پایدار چیست ؟" شرکت کنند.

برندگان این دوره علاوه بر دریافت جوایز نقدی، در وب سایت ARCHHIVE BOOKS نیز معرفی خواهند شد.

3 برنده جایزه نقدی و 6 برنده لوح تقدیر در این رقابت انتخاب خواهد شد. Bee Breeders در مجموع 1000 یورو (1125 دلار) جایزه نقدی به برندگان اهدا خواهد کرد.

نفر اول - 600 یورو

نفر دوم - 300 یورو

نفر سوم - 100 یورو

6 برنده لوح تقدیر

شرکت در این رقابت برای همه آزاد است. شرکت کنندگان می توانند طرح های خود را به صورت انفرادی یا تیمی (حداکثر 4 عضو) ارائه دهند.


مهلت و هزینه ثبت نام به موقع: 18 دسامبر- 09 فوریه (27 آذر تا 20 بهمن 1400)

هزینه ثبت نام برای معماران/ علاقمندان/ شرکت ها 25 یورو و برای دانشجویان 20 یورو + 21% مالیات بر ارزش افزوده


مهلت و هزینه ثبت نام متاخرین: 10 فوریه - 04 می (21 بهمن 1400تا 14 اردیبهشت 1401)

هزینه ثبت نام برای معماران/ علاقمندان/ شرکت ها 30 یورو و برای دانشجویان 25 یورو + 21% مالیات بر ارزش افزوده


آخرین مهلت ارسال: 15 ژوئن 2022 (25 خرداد 1401)


علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi