فراخوان طراحی پوستر با موضوع Non Discrimination

دپارتمان طراحی گرافیک دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه Fatih Sultan Mehmet Vakif ترکیه، اولین رقابت بین المللی نمایشگاه طراحان پوستر را با عنوان “Non Discrimination“ برگزار می کند.

به گزارش گالری آنلاین، بهترین آثار ارسالی به صورت آنلاین به نمایش گذاشته شده و همچنین به برندگان این دوره گواهی اعطا خواهد شد.

در توضیح موضوع رقابت، در سایت برگزار کننده آمده است:

انتظارات، رویاها و نگرانی های ما در سال های اخیر بسیار متفاوت از گذشته است. امروزه بهداشت، محیط زیست، اقتصاد، مشکلات اجتماعی-فرهنگی و بسیاری از مسائل مشابه زندگی روزمره به شدت ما را تحت تأثیر قرار داده و تغییراتی در ما ایجاد می کنند. با استفاده گسترده از ابزارهای ارتباطی به عنوان یکی از مشکلات ویژه در عصر حاضر، روابط انسان ها نیز شکل مجازی به خود گرفته است. در نتیجه، افراد در عین با هم بودن در شبکه های اجتماعی جدا از دیگران هستند و در پی آن تضادها و جدایی های غیرمنتظره ای را تجربه می کنند.

به همین دلیل، این رقابت با تمرکز بر کانسپت واحد با عنوان “Non Discrimination“ از طراحان کشورهای مختلف دعوت می کند تا دیدگاه‌های اجتماعی و فردی خود را از طریق پوسترها به نمایش بگذارند تا بدین ترتیب بتوان نگاه دقیق و سنجیده تری نسبت به وقایعی که ما را تحت تاثیر قرار می دهند داشت .

شرایط آثار ارسالی :

شرکت کنندگان می توانند در اجرای طرح خود از هر تکنیکی استفاده کنند.

شرکت کنندگان باید طرح خود را با فرمت JPEG ، رزلوشن dpi 300 و ابعاد 70 × 50 سانتی متر ارسال نمایند.

طرح های ارسالی نباید قبلاً به نمایش گذاشته شده ، منتشر شده یا جایزه ای دریافت کرده باشند.

طرح ها ی ارسالی نباید حاوی لوگو، نام موسسه یا نماد باشند.

شرکت کنندگان می توانند در طرح های خود از پیام کلامی (عنوان، شعار و غیره) مرتبط با طرح گرافیکی خود و به زبان ترکی یا زبان محلی شرکت کننده استفاده کنند. در صورت استفاده از زبان محلی ترجمه نوشته به زبان انگلیسی الزامی است.

هر شرکت کننده می تواند حداکثر 3 طرح ارسال کند.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام :8 مه 2022 (15 اردیبهشت 1401)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi