فراخوان مسابقه طراحی کیف LOQI

رتبه اول فرصت همکاری انحصاری با این شرکت و تولید طرح خود به عنوان بخشی از مجموعه این برند دارد که در موزه ها و فروشگاه های معتبر در سطح بین المللی توزیع می شود.

به گزارش گالری آنلاین، با مشارکت designboom، شرکت LOQI در جستجوی هنرمندانی از سراسر جهان است که می توانند طیف گسترده ای از اصلی ترین طرح های کیف ممکن را به ارمغان بیاورند.

شرکت LOQI متعهد است که با کیفیت بالا، سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه باشد، و کیف هایی را تولید کند که برای افراد مختلف از طیف مختلف جذابیت دارند. در حالی که این محصولات دارای تاییدیه و ساخته شده از مواد 100% بازیافتی GreenCircle هستند، با این حال در ارائه زیبایی رنگهای جسورانه و طبیعی موفق هستند. کیف های این برند در بیش از 50 کشور و بیش از 300 موزه، از MoMA تا TATE یافت میشوند. از نام برند نیز مشهود است که از Loci، در لاتین به معنی مکان، و Qi در چینی به معنی هوا و انرژی حیاتی استفاده شده است و در این شرکت شرق و غرب را ادغام می کند. همانطور که کارکنان از فرهنگها و زبانهای مختلف هستند، محصولاتی که توسط هنرمندانی از سراسر جهان طراحی شده‌اند نیز ملیت‌ها را به هم نزدیک می‌کند.

در سال 2023، این برند با designboom همکاری میکند و چالش طراحی LOQI x designboom را ارائه می‌دهد.

جوایز طلا، نقره، پلاتین و پالادیوم مجموعاً 4000 یورو، دو شب اقامت در برج LOQI و همچنین تقدیر نامه جهانی برای برندگان در نظر گرفته شده است. برنده خوش شانس رتبه اول فرصت انحصاری برای همکاری با این شرکت و تولید طرح خود به عنوان بخشی از مجموعه این برند دارد که در موزه ها و فروشگاه های مفهومی معتبر در سطح بین المللی توزیع می شود.

جوایز:

طلا 1500 یورو

نقره 1250 یورو

پلاتین 1000 یورو

پالادیوم 750 یورو

صد و بیست عدد از کیف های خودتان با طرح برنده شما

دوشب اقامت در @loqi_tower

مشخصات طراحی

- الگوهای محصول را دانلود کنید.

- الگوی کیف را انتخاب کنید

فایل دانلود شده شامل چندین پوشه برای گزینه های مختلف محصول است: bumbag; کوله پشتی; جیب زیپی و غیره؛ در هر یک، مشخصات، و دستورالعمل ها در تصاویر ساده از جمله نمای جلو و عقب و همچنین رنگ زیپ و بند توضیح داده شده است. فایل های InDesign مربوطه نیز برای فرآیند طراحی واقعی در دسترس هستند.

- به خاطر داشته باشید که میتوان طرح را روی اشکال و اندازه های دیگر نیز چاپ کرد

- یا مواد دیگر از بازیافت تا تیوک، فلزی، بازتابنده یا شفاف

- فایل طراحی با 300 dpi در اینچ، حداقل 50 سانتی متر عرض × 70 سانتی متر ارتفاع است

- حداقل عرض خط در اثر هنری 0.8 میلی متر

- میتوانید پشت و جلو کیف را متفاوت طراحی کنید

- آثار هنری خود را به آدرس design@loqi.com ارسال کنید


شرکت در این رویداد رایگان است.


مهلت ارسال: 31 ژوئن 2023 (9 تیر 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi