فراخوان رقابت طراحی محصول

هجدهمین مسابقه بین‌المللی طراحی صنعتی سخت‌افزار چین با موضوع "روشن کردن - ایجاد کردن" با مجموع جایزه 3.500.000 ین (RMB) برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین، در این رقابت، پنج دسته طراحی وجود دارد، از جمله جام/گلدان، محصول تفریحی در فضای باز، سوله فلزی/گلخانه، اسکوتر/خودرو، ترامپولین کودکان. همچنین جایزه ستاره طلایی برای محصول.

آثار ارسالی برای مسابقه در رشته های زیر پذیرفته می شود:

جایزه ستاره طلایی در دسته محصول - طرح هایی با ارزش تجاری و اجتماعی که می توانند به سرعت صنعتی شوند و تیم های نوآوری صنعت تولید Yongkang را برای ادغام عمیق جذب کنند.

مسابقات فرعی خلاقانه

۱- طراحی فنجان و قوری بهداشتی "Feijian Cup" - فنجان / قوری چایی، فنجان و قوری قهوه / فنجان و قوری ورزشی. این موارد حول محور عناصری مانند فناوری، سلامت، هوش و مد طراحی شده است. مواد سازنده تیتانیوم، فولاد ضد زنگ، شیشه، پلاستیک و سایر مواد غذایی سالم هستند. مواردی مانند ساخت و تولید آسان، مطابق با مفهوم حفاظت از محیط زیست و با ارزش تجاری یا هنری باید در نظر گرفته شود.

۲- طراحی محصولات تفریحی مخصوص فضای باز "QingMu Cup" - عمدتا شامل میزها و صندلی های تاشو در فضای باز، تخت های تاشو، چرخ دستی های تاشو در فضای باز و سایر محصولات ساخته شده از آلومینیوم خالص، چوب جامد، آهن + چوب، لوله آهنی، فیبر کربن، فولاد ضد زنگ، بوم و غیره است. الزامات طراحی سبک و حمل آسان، ساده بودن، ساخت آسان و ارگونومیک بودن است.

۳- سوله فلزی چند منظوره/طراحی گلخانه "RongYa Cup" -طراحی سوله های فلزی، آلاچیق ها، کانکس ها، اتاق های باغبانی، اتاق های آفتابگیر، گلخانه، اتاق ابزار، اتاق حیوانات خانگی و سایر محصولات سقف‌دار با جداسازی سریع. لازم است مسائلی مانند استفاده غنی تر و متنوع تر و عملکردهای مربوطه گسترش یابد.

۴- طراحی وسایل نقلیه ورزشی و تفریحی «jinlin cup» – دوچرخه‌های برقی مسابقه‌ای و تفریحی و دوچرخه‌های کمکی. این محصولات را می توان بر روی دو یا چهار چرخ، در جاده های بسته یا خارج از جاده استفاده کرد تا عملکرد ورزش و تفریح و اوقات فراغت را برآورده کند. طراحی جدید و ارگونومیک مورد نیاز است.

۵- طرح ترامپولین کودکان "Tianxin Cup" - ترامپولین برای کودکان، برای استفاده داخلی و خارجی. داشتن ظاهری جدید، اتخاذ یک طرح رنگی و نیازهای زیبایی شناختی مطابق با ترجیحات کودکان، رعایت ارگونومی و اطمینان از لذت و ایمنی الزامی است.


هفده سال از زمان تاسیس مسابقه بین المللی طراحی محصولات سخت افزاری چین در سال 2006 می‌گذرد و به عنوان یک مسابقه طراحی بین المللی، با شرکت طراحان ده ها کالج و دانشگاه، شرکت های طراحی و همچنین طراحان مستقل، شرکت کنندگان بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است.


شرکت در این رقابت رایگان است.


تاریخ شروع ثبت نام: یک ژوئن 2023

آخرین مهلت ثبت نام: 10 اکتبر 2023 (18 مهر 1402)

تاریخ اعلام نتایج: نوامبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi