فراخوان رقابت طراحی پوستر Posterheroes

رقابت Posterheroes یک مسابقه بین المللی در زمینه ارتباطات اجتماعی است که پوسترهایی با ابعاد 70×100 سانتی متر در مورد مسائل اجتماعی و زیست محیطی را برای رقابت 2023 میپذیرد.

به گزارش گالری آنلاین، این رویداد گزینه ارسال تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی (خارج از رقابت) را به عنوان ابزاری برای کاوش در ابزارها و تکنیک‌های نوآورانه ارائه میکند.

منتخب های این رویداد علاوه بر جوایز نقدی، امکان شرکت در نمایشگاه و معرفی در نشریات رویداد را خواهند داشت.

در سایت رقابت موضوع چنین شرح داده شده است:

در دنیایی که نابرابری ها مدام در حال افزایش است، تقویت همکاری و آموزش همبستگی و همدلی برای شناخت ارزش و منزلت هر فرد، صرف نظر از توانایی و ویژگی، بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. از طریق کنش جمعی، بیانی ساده از تنوع که مشخصه بشریت است، ضروری است. وقت آن است که از حالت عادی فراتر رفته و زیبایی تنوع را در آغوش بگیریم.

بیایید جامعه ای بسازیم که به منحصر به فرد بودن هر فرد احترام بگذارد، جایی که همه می توانند بخشی فعال از جامعه خود باشند، و منابع و فرصت ها در دسترس همگان باشد.

بیایید از لفاظی "ما همه یکسانیم" دور شویم: بیایید به مدلی تفاوت را در بر می گیرد و مفهوم عادی بودن را به چالش می کشد، ارزش قائل شویم.

همه ناتوانی ها قابل مشاهده نیستند و همه تبعیض ها صریح نیستند. بیایید یاد بگیریم به دیگران احترام بگذاریم، در مورد تعصبات (خود) آگاهی ایجاد کنیم و تغییر ایجاد کنیم.

بیایید فرهنگ تنوع را بدون ایده آل کردن یا رمانتیک کردن آن گسترش دهیم. بیایید روایات اصیل جدید، فارغ از کلیشه‌ها و ارجاعات مذهبی را ترویج کنیم.

هر سال، Posterheroes از دانشجویان، طراحان حرفه ای و همه کسانی که در زمینه طراحی گرافیک فعال هستند دعوت می کند تا پوستری درباره موضوعات مورد علاقه اجتماعی ایجاد کنند.


شرکت در این رقابت رایگان است.


مهلت ثبت نام: مهلت 27 اوت 2023 (5 شهریور 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi