فراخوان مسابقه ایده های طراحی LA + CREATURE

مجله بین رشته ای معماری منظره LA + میزبان سومین رقابت بین المللی خود - LA + CREATURE است.

به گزارش گالری آنلاین، LA + CREATURE به ما توضیح می دهد که چگونه می توانیم از طراحی استفاده کنیم تا شهرها ، مناظر و ذهن های خود را برای موجودی همزاد با سایر موجودات باز کنیم.

در این مسابقه در مجموع 10000 دلار اهدا می شود، 5 برنده،2000 دلار همراه با گواهی نامه دریافت می کنند و همچنین انتشار طرحها در نشریه LA + CREATURE.بعلاوه ، از 10 اثر قابل تقدیر برای دریافت گواهی و انتشار در شماره LA + CREATURE دعوت به عمل می آید.

از متقاضیان خواسته می شود موضوعی را برای بهبود زندگی خود و افزایش همدلی انسانی و غیر انسانی طراحی کنند.موجود شما می تواند هر گونه باشد. این رقابت برای همه رشته های طراحی باز است.

شرکت کنندگان می توانند هر نوع موجود در خشکی، دریا و دیگر موجودات غیر انسانی مانند پرندگان را انتخاب کنید.

این طرح می تواند هر گونه، هر اندازه و هر مکانی باشد، می تواند یک موجود فردی، یک جمعیت خاص از موجودات، یک گونه کامل یا حتی چندین گونه باشد.

طراحی شما می تواند هر چیزی باشد، یک محصول ، یک ساختار / ساختمان، یک محیط / زیستگاه ، یک فرآیند، یک سیستم، یک مکانیزم، یک دستگاه، یک چشم انداز، یک مکان، یک اپلیکیشن، یک برنامه، یک اینستالیشن هنری، یک فضا، یک مکان، یک پارک، یک منبع انرژی/ مواد غذایی ... هر چیزی..

این مجله، یک مجله بین رشته ای برنده جوایز تولید شده توسط دانشکده طراحی دانشگاه پنسیلوانیا ویتزمن است.LA + پتانسیل های بین رشته ای معماری منظره را مورد بررسی قرار می دهد، و خوانندگان را به مجموعه ای غنی از متفکران و طراحان معاصر در دو موضوع شگفت آور سالانه می رساند.

هزینه ورودی: کلیه ارسال ها بصورت آنلاین انجام می شود و هزینه ورودی 50 دلار نیاز دارد.

مهلت ثبت نام: 20 اکتبر 2020 (29 مهر 99)

اعلامیه نتایج : 8 دسامبر 2020

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi