فراخوان رقابت معماری Tactical Urbanism NOW!

ایجاد تحول در فضای شهری معاصر موضوع رقابت Tactical Urbanism با دعوت از مهندس های معمار، شهرساز و طراح است.

به گزارش گالری آنلاین، این چالش همه ی شرکت کنندگان را به تصور شهری که فضاهای عمومی آن فراتر از تصور سنتی از یک پارک، یک میدان یا یک خیابان است، تشویق می کند. ایده این است که با سناریو های جدید شهری ایجاد کنیم که بتواند از طریق اجرای طرح های چند منظوره، تبادل اجتماعی و فعالیت های جامعه و تعامل شهروندان را ارتقا دهد.

در کل 4000 یورو جایزه نقدی موجود است که از این مقدار 2000 یورو به اولین جایزه تعلق دارد. مقدار دومین جایزه 1000 یورو و سومین جایزه 500 یورو خواهد بود. دو یادبود طلای 250 یورویی نیز اعلام خواهد شد. علاوه بر جوایز نقدی, 10 اثر قابل تقدیر و 30 فینالیست انتجاب خواهند شد.

به دنبال اصول شهرسازیی، از شرکت کنندگان خواسته شده تا پروژه های نوآورانه و آزاد از قیود و رسوم را برای بهبود شرایط فعلی فضا های عمومی ارائه دهند. مدولار بودن، انعطاف پذیری، استفاده جنبه های استراتژیک می تواند به شما در رسیدن به ایده های جالب کمک کند. چطور یک مکان مشابه می تواند طبق برنامه روز عملکرد های مختلفی را مجاز سازد ؟ چطور یک مکان با توجه به نیاز کاربران می تواند نیاز های مختلفی را برآورده کند؟

از قوه تخیل خود استفاده کنید و مفهومی را پیشنهاد دهید که فضای شهری را به سطح دیگری منتقل کند و آن را تفریحی تر، سرزنده تر و پذیرا تر کند.

شرکت کنندگان می توانند به صورت جداگانه یا با یک تیم به رقابت اضافه شوند.

رقابت های TerraViva اخیرا به عنوان شعبه جدید کارگاه TerraViva افتتاح شده است: سکوی جهانی didactic از سال 2015 زیر نظر استاد Richard Ingersoll با همکاری دانشگاه Politecnico di Milano شروع به فعالیت کرده است.

هزینه ثبت نام:

ثبت نام زودهنگام (15 ژوئن الی15 سپتامبر 2020): 59 یورو

ثبت نام به موقع (16 سپتامبر الی15 نوامبر): 89 یورو

ثبت نام متاخرین (16 نوامبر الی 29 نوامبر): 119 یورو

مهلت ثبت نام: 29 نوامبر 2020 (9 آذر 99)


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه فرمایید.

logo-samandehi