فراخوان رقابت بین المللی جوایز طراحی 2021 Design Excellence Awards (IDEA)

رقابت IDEA محصولات و خدمات خلاقانه تاثیر گذار در پیشرفت صنعت طراحی را مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهد.

به گزارش گالری آنلاین، رقابت بین المللی IDEA که در سال 1980 راه اندازی شد و به دلیل دقت، توانایی و اعتبار بی نظیر خود به عنوان یکی از سرآمدترین رقابت های طراحی شناخته می شود، محصولات و خدمات خلاقانه تاثیر گذار در پیشرفت صنعت طراحی را مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهد. از برندگان برتر IDEA در چهار دهه گذشته می توان به Good Grips tools در دهه 1990، نسخه اصلی iPod و آیفون اپل در اوایل دهه 2000، تسلا مدل S در سال 2010 و صدها مورد دیگر اشاره نمود.

شرکت کنند گان می توانند در هر یک از گروه های زیر ثبت نام کنند:

- ماسک صورت یا سایر تجهیزات حفاظت فردی (PPE)

ونتیلاتور یا سایر تجهیزات، محصولات و خدمات پزشکی و نوآوری های تجربی مرتبط با درمان بیماری کووید19، فاصله گذاری اجتماعی یا ایمنی فردی.

- گروه Concepts & Speculative Design که به تازگی و در این دوره از رقابت ها معرفی شده است شامل محصولات، خدمات یا تجربیاتی و ایده هایی که به تولید نرسیده اند، نو آوری هایی که محصولات، خدمات یا تجربیات آینده را همراه با تکنولوژی یا ویژگی های جدید تجسم می کند.

- حوزه های تخصصی خودرو و حمل و نقل، برندینگ، محصولات کودکان، محصولات تجاری و صنعتی، فناوری مصرف کنندگان (از جمله سرگرمی)، استراتژی طراحی، تعامل دیجیتالی، محیط، خانه (آشپزخانه و حمام)، مبلمان و روشنایی (از جمله مبلمان فضای باز)، سبک زندگی و اکسسوری، پزشکی و بهداشت، اداری و تجهیزات اداری، باغ و فضای باز، بسته بندی، طراحی خدمات، طراحی تأثیرات اجتماعی و ورزش، تفریح و سرگرمی

- گروه دانشجویی شامل محصولات فیزیکی یا دیجیتال ساخته شده یا خمات و ایده های ارائه شده در دوران دانشجویی

هیئت دواران IDEA 2021 با حفظ و رعایت کیفیت و دقت بالا و سختگیرانه در ارزیابی ایده ها که مشخصه برجسته رویداد IDEA به شمار می رود از پیشگامان بلندپایه طراحی A be ،IDEO ،Fjord ،McKinsey Design و بسیاری از مراکز نوآوری جهانی و برترین موسسات آموزش عالی به ریاست Mary Beth Privitera، مدیر ارشد HS Design (HSD) تشکیل شده است.


برندگان IDEA از تبلیغات و توجه رسانه ای بین المللی چشمگیری برخوردار خواهند شد.

از ایده های منتخب در رسانه ها و سالنامه جوایز IDSA که در دسترس مخاطبان بین المللی، مجریان طراحی و مدیران کارآفرین قرار خواهد گرفت، تقدیر خواهد شد.

محصولات منتخب IDEA به مجموعه دائمی موزه Henry Ford پیوسته و به عنوان نماد همیشگی نبوغ و تبحر در هنر در آنجا باقی خواهند ماند.

هر ساله هزاران ایده توسط تیم های طراحی از سراسر جهان به IDEA ارسال می شود که آن را به یکی از بزرگترین رویدادهای سالانه جوایز طراحی بدل کرده است. IDEA جهت ارزیابی آثار و ایده ها، معیارهایی را پایه گذاری کرده است تا به عنوان عاملی موثر و تقویت کننده در موفقیت حرفه ای افرادی که از استعداد کافی برای برنده شدن در مسابقه برخوردار هستند، نقش داشته باشد.


مهلت ثبت نام: 15 مارس 2021 (25 اسفند 1399)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi