فراخوان رقابت تصویرسازی کتاب کودک

رقابت Bologna Children’s Book Fair (BCBF) از هنرمندان دعوت می کند تا در رقابت تصویر سازی نمایشگاه تصویرگران سال 2023 شرکت نمایند.

به گزارش گالری آنلاین، این نمایشگاه رویداد بین المللی و منحصر به فردی است که به روزترین ترندهای تصویرسازی کتاب کودکان و نوجوانان را به نمایش می گذارد.

تصویرگران می توانند با هر ملیتی به صورت انفرادی یا گروهی و مستقیماً یا از طریق موسسات انتشاراتی، انجمن ها و یا مدارس در این رقابت شرکت کنند مشروط بر آنکه قبل از ۱۰ دی ۱۳۸۴ متولد شده و آثار آنها نیز مناسب چاپ برای کتاب کودکان باشد.

تصویرگران، هنرمندان حرفه ای و مبتدی می توانند آثار منتشر شده یا نشده خود در 2 سال اخیر را ارسال کنند.

هنرستان ها می توانند با ثبت نام بهترین پروژه های خلاق هنرجویان خود در این رقابت شرکت کنند.

ناشران می توانند با معرفی تصویرگرانی که با آنها همکاری داشته اند، در این رقابت شرکت کنند.


نمایشگاه تصویرگران ویترینی برای به نمایش گذاشتن به روزترین ترندهای تصویرسازی و استعدادیابی هنرمندان جدید است که در نمایشگاه کتاب کودک Bologna (تاسیس 1967) برگزار می شود.


نحوه و شرایط ثبت نام:

شرکت کنندگانی که بصورت انفرادی در این رقابت شرکت می کنند باید پس از تکمیل فرم مخصوص"ثبت نام انفرادی" 5 اثر (الزامی) منتشر شده پس از 1 ژانویه 2021 (11 دی 1399 ) یا منتشر نشده خود را بصورت سیاه و سفید یا رنگی و با تکنیک دلخواه ارسال کنند.

موضوع هر ۵ اثر باید یکسان بوده و در فایل های ارسالی به ترتیب دلخواه شماره گذاری شده باشند.

فرمت فایل های ارسالی باید jpg یا png، حداکثر 5 مگابایت و با وضوح 150 DPI باشد.

در صورت تایید، پذیرفته شدگان باید اصل آثار را ارسال کنند. در صورتیکه آثار ارسالی به سبک تلفیقی (آنالوگ و دیجیتال) یا دیجیتالی باشد باید بصورت چاپ شده و با کیفیت عالی ارسال شوند.

حداکثر ابعاد (ابعاد کاغذ) اثر اصلی یا اثردیجیتالی و تلفیقی چاپ شده باید 50 × 70 سانتی متر باشد.


موسسات انتشاراتی، انجمن تصویرگران یا مدارس نیز ابتدا باید اطلاعات مربوط به موسسه را در فرم ثبت نام مخصوص خود تکمیل و هنرمندان مورد نظر خود را معرفی کنند. در صورت تایید دعوت نامه ای برای هنرمندان معرفی شده ارسال خواهد شد که باید فرم ثبت نام مخصوص شرکت کنندگان انفرادی را تکمیل و مدارک لازم را ارسال کنند.


جوایز:

آثار برندگان منتخب هیئت داوران بین‌المللی برجسته در شصتمین نمایشگاه کتاب کودک Bologna که قرار است از 6 تا 9 مارس 2023 در بولونیا، ایتالیا برگزار شود به نمایش گذاشته خواهد شد.

جایزه بین‌المللی تصویرگری Fundación SM به تصویرگران منتخب زیر 35 سال اعطا خواهد شد.

برنده این رقابت جایزه نقدی به مبلغ 15000 یورو دریافت کرده و تصویرسازی کتاب کودک که توسط موسسه انتشاراتی Grupo SM، اسپانیا به چاپ خواهد رسید، به او واگذار خواهد شد.

جایزه بین المللی ARS IN FABULA Grant Award به هنرمندان منتخب زیر 30 سال اعطا می شود.

طراحی هویت بصری نمایشگاه تجاری سال آینده، با همکاری Chialab Design به یکی از هنرمندان نوظهور منتخب نمایشگاه تصویرگران واگذار می شود.


شرکت در این رقابت رایگان است.

مهلت ثبت نام: 12 اکتبر 2022 (20 مهر 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi