شیوه ای برای ایجاد مسیرهای نوری در عکاسی

استفاده از پهباد مجهز به LED برای روشن کردن مناظر دور افتاده بولیوی منجر به ثبت عکس هایی رویایی از مکان های دور افتاده با ادغام فن آوری پهبادها و اخرین متدهای عکاسی توسط عکاس اهل شیکاگو شد.

به گزارش گالری آنلاین، عکاس ساکن شیکاگو برای ایجاد منابع نوری هوایی از هواپیماها استفاده می کند تا نماهایی روشن برای پروژه عکاسی در دست اجرایش " نور شب" بدست بیاورد.
این هنرمند میگوید: اولین باری که من از پهباد های بی سرنشین در عکاسی هایم استفاده کردم فقط می خواستم از مناظری در شب عکس بگیرم و به چیزی نیاز داشتم تا صحنه را روشن کنم.
من مسیرهای نوری واقعی را اضافه نمیکردم. اما بعد متوجه شدم که چگونه اشکال مختلف ایجاد شده توسط نور با منظره در تعامل است و تصمیم گرفتم که آنها را در تصویر نهایی نگهدارم.
اکنون من اینکار را امضای شخصی خودم می دانم. من خودم را با استفاده از نشان شخصی که به عکس اضافه می کنم با چشم انداز درگیر می کنم.
وی با استفاده از پهبادها برای ایجاد مسیرهای نوری ، اشکال هندسی را ایجاد می کند که مانند هاله هایی که در حال حرکت به دور چشم انداز هستند ظاهر می شود. او از آنها برای روشن کردن مکان های غیرقابل دسترس مانند کوه ها ، دره ها و دیگر مناطق دور افتاده استفاده می کند.
هنرمند برای گرفتن جدیدترین تصاویر "نور شب" خود ، با اسپانسری phase one ،که یک شرکت دانمارکی متخصص در تجهیزات عکاسی دیجیتال با کیفیت بالا است به بولیوی سفر کرد.
او از دوربین برند XT camera system دوربین 150 مگا پیکسلی که 57000 دلار قیمت آن است استفاده کرده تا از زمین های پویای کشور عکس بگیرد.
"خاطره مورد علاقه من از سفر به بولیوی گرفتن عکس از دشت های نمک در غروب آفتاب است." reuben wu با اشاره به این مطلب افزود: نمک این شکل های زیبا و چند ضلعی زیبا را بر روی زمین شکل می دهد و با غروب آفتاب ، سایه هایی که توسط برآمدگی های نمکی ایجاد می شوند طولانی تر و طولانی تر می شوند و بنابراین منظره هر چند ثانیه متفاوت به نظر می رسد.

حس بودن در آن محیط و تماشای تغییر آن منظره که با حرکت خورشید در غروب افتاب اتفاق می افتاد انقدر زیبا بود که در من ماندگار شد.

اطلاعات پروژه
عکاس پروژه: reuben wu
کمپانی : phase one
مدل دوربین: phase one XT
نام مجموعه عکس ها : نور شب( lux noctis)

logo-samandehi