سبک مینیمالیست موزه شهرسازی و معماری کره با طراحی استودیوی معماری STL Architects

استودیوی معماری و برنامه ریزی شهری STL Architects طرحی مفهومی برای موزه شهرسازی و معماری کره جنوبی در Sejong کره جنوبی اجرا کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، رویکرد مینیمالیستی این تیم شامل فضای داخلی باز و فراخ و حجم های ساختمانی خطی است که در طرح اصلی مجموعه موزه ملی قرار دارد. هدف از این طرح، مروری دوباره بر ایده اکولوژی انسانی با بررسی راه های تقویت رابطه میان انسان‌ها و محیط‌های طبیعی، اجتماعی و ساخته شده است.

این طرح در دنیایی که بیش از پیش از طبیعت و بارها از یکدیگر جدا شده است، برای شناخت شرایط حاد تر مشکلات اجتماعی، بحران آب و هوا و پاندمی جهانی آماده شده است. بنابر گفته STL، "این نشاندهنده فرصتی حیاتی و بی نظیری است که در آن ساختمانهای ما می توانند بعنوان عواملی موثر به ما کمک کنند تا در رابطه خود با طبیعت، محیط ساخته شده و با یکدیگر تجدید نظر کنیم."

پروژه موزه جدید شهرسازی و معماری کره با هدف قوت بخشیدن به رابطه بین بازدید کنندگان موزه و محیط های طبیعی، اجتماعی و محیط های ساخته شده که جزئی از موزه هستند، آماده شده است.

پروژه KMUA توسط تیم طراحی با طراحی هدفمند خود در پیچیده ساختن تشخیص نقطه پایان فضای معماری و نقطه شروع محیط طبیعی و همچنین محو كردن خطوط بین فضای داخلی و خارجی که تداوم بصری و فیزیكی موزه با بخش های دیگر مجموعه موزه ملی را ممکن میسازد، برای ایجاد گفتگویی میان این محیط ها ارائه شده است.

logo-samandehi