مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون ارشد فراهم شد

امکان انتخاب رشته مجدد برای داوطلبان مجاز که موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ نشدند، فراهم شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: پیرو اطلاعیه مورخ ۲۹ خرداد، مجازین به انتخاب رشته در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ که در زمان مقرر (اول تا چهارم) موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود نشده‌اند، فراهم شد. بر این اساس تسهیلاتی برای این داوطلبان فراهم شده است که صرفا داوطلبان مذکور بتوانند از تاریخ دوم تا چهارم مرداد با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس www.sanjesh.org و لینک مربوط به سامانه جامع آزمون مذکور، با رعایت شرایط ذیل نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود اقدام کنند.

این امکان فقط برای افرادی که بر اساس محتوای کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و موفق به انجام انتخاب رشته نشدند، فراهم شده و بعد از تاریخ فوق تمدید نمی‌شود و هیچ گونه درخواستی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

انجام انتخاب رشته (در دوره‌های روزانه و نوبت دوم) در این مرحله در رشته‌های امتحانی که دارای آزمون عملی و تشریحی هستند، منجر به معرفی داوطلب برای آزمون عملی نخواهد شد. داوطلب در صورت انتخاب این رشته‌ها، با نمره آزمون عملی صفر گزینش خواهد شد.

انجام انتخاب رشته در این مرحله در رشته‌های شرایط خاص و مصاحبه، منجر به معرفی داوطلب برای انجام مراحل مصاحبه یا بررسی صلاحیت وی نخواهد شد. داوطلب در صورت انتخاب این رشته‌ها، از گزینش نهایی در آنها حذف خواهد شد.

داوطلبان فوق می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی Request.sanjesh.org یا با شماره‌ تلفن‌های ۴۲۱۶۳ (کد ۰۲۱) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری کنند.

logo-samandehi