بهترین تزیین برای بهار و تابستان 2020

بهار وتابستان 2020 فصلی کامل، عالی، متفاوت، قوی و پرشور است. فصلی متعهد به یک مسئولیت پذیری سازگار با محیط زیست. فصلی که در آن نشانه خورشید درنظر گرفته شده است، رنگ‌هایی با تأثیر زیاد، زیبا و شاد، رنگهای کامل و روشن که به صورت ساده یا طرح دار هستند.

به گزارش گالری آنلاین، در این فصل تزئیناتی چون شاخ وبرگ درختان، گلها وحیوانات ،منبع الهامی برای طراحی پارچه است و با ایجاد نقش بر روی تاروپود پارچه و انتقال هنر به پارچه، طرحی ابداع می‌شودکه توجه بیننده را به خود جلب می‌کند.

کلکسیون برگی

از کلکسیون برگی، موارد انتخاب شده، به صورت چاپ و یا بافت پارچه، گلدوزی و یراق دوزی به روی پارچه منتقل می‌شوند؛ که حامل شور و شوق برای موتیف‌های شاخ و برگ درختان است که رنگ و ظرافتشان بالاتر از گل‌ها است؛ چه برگ‌های کوچک آشنایی که در باغ‌ها پیدا می‌شوند و یا چه برگ‌های غول پیکر مناطق ناآشنا.

جنبه‌ داستان‌گویی

پرندگان ناشناخته، حیوانات وحشی، گورخر‌ها و زرافه‌ها وارد تزیینات می‌شوند. نقاشی سیاه یکدست حیوانات و جنبه‌ی داستانی از حیوانات در طراحی پارچه دیده می‌شود که باعث شده است ترجیح خریدار برای این طرح‌ها بیشتر از پوست حیوانات باشد.

ضد گرافیک

در این طرح از پارچه ، رنگ‌هایی که در هم محو می‌شوند، رنگین‌کمان‌های رنگ پریده، رنگ‌های رقیق شده، گل‌های آبرنگی، تار شدن رنگ‌ها در‌هم است که خریدار را جذب می‌کند و رنگرزی گرهی که بیشتر به دلیل رنگ‌های ترکیبی‌اش شناخته شده است تا بعد اصلی رنگ؛ که در نتیجه درخشش رنگ‌ها در حال کاهش است.

انرژی گرافیک

حضور پارچه های طرح گل درهر تابستان همیشگی است، بیشتر این طرحها در استایل به صورت گرافیکی و غیر واقعی، ترجیح داده شده است.

رنگ برای تزیین طرح و اثر والاترین ارزش را دارد

بهار و تابستان 2020 جهشی جسورانه به رنگ و سرزندگی در ترکیب‌های متضاد می‌بخشد. از ترکیب شدن رنگ‌های گرم ، گل سرخی، صورتی، نارنجی و قرمز با اسیدیته نئون‌ها و طراوت آبی‌دریایی و زرد مارگارین، طرح‌های پویا و چشمگیر در رنگ‌ اشباع زمینه بوجود می‌آید.

انتخاب رنگ برای تزئینات، نشان دهنده‌ی تاثیر بصری در سیلوئت تابستان 2020 می‌باشد، و در همه‌جا بجز پوشش روزانه، پوشش‌های رنگی بر تک‌رنگ برای بالاتنه ترجیح داده می‌شوند.


منبع: انجمن طراحان لباس وپارچه ایران

logo-samandehi