تغییر دکوراسیون خانه با استفاده از رنگها و ترندهای محبوب سال ۲۰۱۹


اگر به دنبال نوسازی یا بروزرسانی خانه خود در سال جدید هستید، طرح­ها و رنگ­های پیش­بینی شده برای سال جدید باعث خواهد شد که هر اقدامی که بخواهید برای تغییر طراحی خانه خود انجام دهید سرگرم ­کننده و هیجان­ انگیز باشد.

به گزارش گالری آنلاین، ترندهای سال 2019 به شما کمک می­کند تا خانه خود را بدون نیاز به تغییرات شدید دگرگون کنید.


طرح­ها و رنگ­های محبوب سال 2019

ترندهای طراحی منزل و رنگ امسال از رنگ­های سرد خنثی که در گذشته دیده ­ایم فاصله گرفته و سرزنده ­تر شده. در اینجا به بعضی از ترندهایی که در سال 2019 در خانه خود می توانید ببینید اشاره می­کنیم:

طیف­ های غنی از سنگ­های زینتی - طیف­های گرم خنثی - اقلام دکوری پایدار و تغییر کاربری داده شده - الگوهایی با طرح­های گل - دکوراسیون بوهمین - طیف­ های مشکی مات و طیف­ های متالیک


1- طیف­های غنی از سنگ­های زینتی

یکی از آسان­ ترین راه­ها برای بروزرسانی خانه شما و همراهی با ترندهای کنونی تغییر رنگ منزل است. طیف­های غنی از سنگ­های زینتی و رنگ­های اصلی پررنگ در سال جدید بسیار محبوب هستند. رنگ­های سبز تیره مایل به زرد و سبز زمردی اگرچه هر دو رنگ­های غنی هستند اما حس یک رنگ خنثی را در سرتاسر خانه شما ایجاد خواهند کرد. ترندها آنقدرها هم سریع تغییر نمی­کنند، پس رنگ­ پنتون سال 2018، یعنی ماورا بنفش هنوز هم استفاده می­شود. یک قالیچه یا اثر هنری دیواری با این طیف­های رنگی، راه­هایی خارق­ العاده برای افزودن رنگ­ها و احساس بیشتر به خانه شما بدون نیاز به انجام نوسازی کامل هستند.


2- طیف­های گرم خنثی

طیف­های سرد از رنگ­های طوسی و بژ در سال 2019 جای ندارند. سال جدید همراه خود گرمایی را به رنگ­های خنثی اضافه می­کند که مدتی بود خلا آن احساس می­شد. شرکت Sherwin - Williams رنگی را که به عنوان رنگ سال اعلام کرده اند یعنی رنگ Cavern Clay را به این شکل توصیف می­کنند: "آورنده حیات جدید به تمام فضاهای زندگی" طیف­های رس و فندق، رنگ­های قهوه ­ای گرم و زمینی بوده که برای منعکس کردن نور که باعث بزرگتر دیده شدن اتاق­ها می­شود، عالی هستند. طوسی کبود یک بروز رسانی برای رنگ­های طوسی است که در گذشته استفاده می­شدند. اگر به دنبال ایجاد تغییر هستید، می­توانید از این رنگ که از لحاظ جنسیتی هم خنثی است در هر کدام از اتاق­های منزلتان استفاده کنید.


3- اقلام پایدار و تغییر کاربری داده شده

با تغییرات آب و هوایی و کاهش یافتن تولید کربن، Ashley Dudich، مغازه ­دار و صاحب بلاگ All The Design معتقد است تامین اقلام دکوری پایدار و تغییر کاربری داده شده یکی از ترندهای برتر دکوراسیون منزل در سال 2019 است.

بنا به گفته او "پایداری از گذشته تا کنون یکی از زمینه­ هایی بوده که در زندگی­ های ما حضور داشته است و معتقدم که این حضور با ورود به جریان اصلی دکوراسیون و طراحی منزل ادامه پیدا خواهد کرد. استفاده از لوازم خانگی و اقلام دکوری تغییر کاربری داده شده، احیا و بازیافت شده در روش های مورد استفاده برای طراحی منازل روز به روز بیشتر می­شود.

تغییر کاربری لوازم خانگی در بازارهای فروش لوازم دست دوم نه تنها فعالیتی سرگرم ­کننده است، همچنین در برگیرنده پیامی مهم است مبنی بر اینکه هر آنچه که قدیمی شده است می­تواند دوباره تازه شود. اگر شما علاقه­ ای به ساخت این اقلام ندارید، می­توانید از تنه­ های درخت تغییر کاربری داده شده که پرداخت و رنگ شده باشند، به عنوان میز، زیر لیوانی یا حتی بشقاب استفاده کنید. Dudich همچنین پیشنهاد می­کند که شما "به دور و بر منزلتان نگاهی بیاندازید و اقلامی را که شکسته­ اند یا دیگر به کار نیامده و یا از مد افتاده ­اند را بردارید. در راستای حفظ پایداری، اقلامی را که امکان بازیابی، احیا یا اهدای آنها وجود دارد، از بقیه جدا کنید."


4- الگوهایی با طرح­های گل

هنگام همراهی با ترندهای رنگ­های سرزنده سال 2019، متوجه خواهید شد که طرح­های گلدار یک بروزرسانی رنگارنگ دریافت کرده ­اند. گل­های بی احساس و آب­رنگی گذشته دیگر دیده نمی­شوند. دسته­ گل­های امسال بزرگ و رنگارنگ هستند. اگر آکنده از طرح­های گل شده ­اید، می­توانید با یک روتختی، آباژور یا چند کوسن شروع کنید. الگوهایی با طرح گل روشی مناسب برای افزودن رنگ و الگوهای مختلف هستند که حس خنثی بودن دکوراسیون را از بین نمی­برند.


5- دکوراسیون بوهمین

نسخه 2019 و بروزرسانی شده این ترند راجع ­به مدرن­تر کردن حس قدیمی حال و هوای بوهمین است. استفاده از دکوراسیون با طراوت بوهمین به معنی ترکیب و تطبیق رنگ­ها، طرح­ها و الگوها است. امسال، حس و حال بوهمین استفاده از رنگ­ها با طیف­های سنگ­های زینتی با خطوط نرم و منحنی است. شما به سادگی می­توانید منزل خودتان را با تغییر کوسن­ها، رومیزی­ ها و شید آباژور یا خرید چند اثر هنری دیواری برای هماهنگی با این ترند بروز رسانی کنید.


6- طیف­ های مشکی مات

به نظر می­رسد سرانجام با ظهور اقلام با رنگ­های مشکی در سراسر خانه، رقیب رنگ طوسی از راه رسیده است. در اتاق نهارخوری از صندلی­ ها و تجهیزات روشنایی مشکی مات استفاده کنید. اگر به دنبال تغییری بزرگ­تر هستید، کابینت­ های آشپزخانه یا کفپوش­ های مشکی رنگ تصمیم بسیار درستی خواهند بود.

این ترند به احتمال زیاد به این زودی­ ها فراموش نخواهد شد. پس با خیال راحت می­توانید از آن در منزلتان استفاده کنید. اما خیلی در این امر زیاده ­روی نکنید چون ممکن است از شیک بودن فاصله بگیرید.


7- طیف­ های متالیک

استفاده از دکوراسیون­ هایی با طیف­ های متالیک چند وقتی می­شود که رواج یافته است و به این زودی­ ها هم از مد نخواهد افتاد. Duduch می­گوید "روز به روز بر محبوبیت طیف­ های متالیک در طراحی­ ها افزوده می­شود و فکر می­کنم استفاده از وسایل با رنگ­ های متالیک در سال جدید هم افزایش می یابد."

در سال 2018، رنگ رزگلد محبوب­ترین رنگ متالیک بود، اما در سال 2019، طیف­ های مسی و همچنین ترکیب و تطبیق وسایل متالیک در سرتاسر منزلتان بیشتر دیده خواهد شد. شما می­توانید با ترکیب و تطبیق رنگ­های متالیک با چوب طبیعی برداشتی به روز از این ترند داشته باشید.


در ادامه تصاویر بیشتری از ترکیب رنگ ها و ترندهای محبوب سال 2019 در دکوراسیون های مدرن مشاهده می کنید:




















نویسنده: Jill Scheer

ترجمه: گالری آنلاین

logo-samandehi