معرفی طراحی چوب لباسی برند Köllen design

برند Köllen Design شرکت طراحی محصول از بارسلونا است که معتقد است طرح های کاربردی و پویا به دنبال راه حل های ساده و کاربردی هستند.

به گزارش گالری آنلاین، یکی از محصولات این شرکت چوب لباسی مدولار و تعاملی با ارتفاع قابل تنظیم که با نیازهای کاربر و فضای موجود سازگار است و ساختار پویا و فعال دارد.

کولن لوپ مفاهیم پویایی و سازگاری را در زمینه طراحی مبلمان معرفی میکند. این گونه عمر آن را می توان افزایش داد و ساختار آن را به نیازهای لحظه ای تطبیق داد. ماژول ها به شما امکان می دهند ارتفاع محصول را تنظیم کنید، تا به تعداد دلخواه رخت آویز داشته باشید و به راحتی ساختار آن را به یک چوب لباسی دیواری یا ایستاده تبدیل کنید.حالات در حال تغییر منجر به محصولی تعاملی می شود که با توجه به فضای موجود با خواسته های کاربران سازگار می شود و تجربیات جدیدی را بین کاربر و مبلمان ایجاد می کند. قفسه کت Köllen Loop ترکیبی است بین عمل گرایی محصول صنعتی و زیبایی شناسی، ارائه عملی، راه حل ساده و منسجم، با طراحی کاربردی، پویا و فعال.

راه اندازی این پروژه از طریق تامین مالی جمعی در کیک استارتر خواهد بود.

این محصول، Kollen Loop یک چوب لباسی مدولار و تعاملی است که ساختار آن می تواند با نیازهای کاربر تطبیق داده شود. محصول از علاقه به مشاهده و نحوه درک ما از مبلمان امروزه و سفتی که ارائه می دهد پدیدار میشود. Kollen عملکرد و زیبایی شناسی آن را در نظر گرفته ، هر دو مفهوم به منظور دستیابی به ترکیبی بین فرم و عملکردی که باید انجام دهد به هم میپیوندد.

نتیجه نهایی یک قطعه مبلمان تعاملی است که می تواند با خواسته های کاربر با توجه به فضای موجود و ایجاد تجربیات جدید بین کاربر و مبلمان سازگار شود.

اثر متقابل

شرکت Kollen Loop یک چوب لباسی با قابلیت تنظیم ارتفاع است که می توان آن را روی یک طبقه یا دیوار نصب کرد. این قفسه از قطعات چوبی استوانه ای و چوب لباسی با عملکرد مستقل تشکیل شده است. ماژول ها به شما این امکان را می دهند که یک محصول با تعداد زیادی چوب لباسی به دلخواه کاربر ایجاد کنید. حالات در حال تغییر محصول تعامل که اغلب در این نوع مبلمان دیده نمی شود را فراهم می کند. عمل ساده چرخش نقطه اوج سادگی است ، جایی که هر کاربر، فارغ از پیشینه او، می تواند با محصول به روشی نسبتاً غیرمنتظره تعامل داشته باشد.

الهام بخشی

طراحی Kollen Loop از رشد درختان اسکاندیناوی الهام گرفته است. آویز آن می تواند 360 بچرخد و می‌توان هر طور که دوست دارید از آن استفاده کنید. طراحی طبیعی آن با ساختار مدولار امکان یک محصول پویا و فعال را فراهم می کند. چرخه زندگی آن می‌تواند گسترش یافته باشد و ساختار آن را می‌توان با نیاز کاربران تطبیق داد. این محصول بر اساس سادگی و کارایی، همراه با پویایی و مراقبت از کارهای نهایی طراحی شده است.بنابراین، ترکیبی بین عملگرایی محصول صنعتی و به زیبایی شناسی مجسمه رسیده است.عملی وساده بودن اجازه می دهد تا طراحی کاربردی و پویا باشد.

چکیده تحقیقات و چالش ها

پس از بررسی اینکه طراحی چیست و چگونه در زمینه مبلمان بوجود می آید، ما مشاهده کردیم که نیاز به ایجاد راه حل های جدید برای نیازهای امروزی است. با تحقیق در مورد جدید به طرح نهایی رسیدیم عادات به وجود آمده در جامعه ما و مطالعه تعامل و رابطه برقرار شده بین افراد و اشیاء. ما با انجام تحقیق در مورد عادت های به وجود آمده جدید در جامعه ما و مطالعه تعامل و رابطه برقرار شده بین افراد و اشیاء به طراحی نهایی رسیدیم.چالش اصلی نوآوری در زمینه طراحی مبلمان و معرفی مفاهیم پویایی و سازگاری در این زمینه بود.از این نظر، Kollen Loop یک تعامل بین محصول و کاربر ایجاد می کند.


با مفاهیم تعاملی و سازگاری به عنوان جنبه های کلیدی، ما یک قطعه مبلمان مدولار را طراحی کردیم که توسط واحدهای مختلف با عملکرد مستقل تشکیل شده است تا امکان شخصی سازی و انطباق آن با نیازهای کاربران را فراهم کند. به این ترتیب با تغییر توزیع قطعات لازم می توان محصول را به اشکال مختلف مورد استفاده قرار داد.

طراح Kollen Loop پائولا ترا (@_paulaterra)

پائولا ترا یک طراح جوان حرفه ای است. او با اشتیاق برای طراحی، نوآوری و توسعه محصول جدید زندگی می کند، از چالش ها لذت می برد و کاملا برای کار طراحی زندگی می کند.پائولا نوعی معتاد به کار است که با توسعه ایده‌های مبتکرانه و به اشتراک گذاشتن آنها با جهان خوشحال می‌شود.


logo-samandehi