فراخوان بورسیه رزیدنسی هنرمندان در امریکا

مرکز KHN برای هنرمندان فرصت اقامتی دو الی هشت هفته ای، همراه با پرداخت حقوق هفتگی 100 دلار به هنرمندان، برگزار خواهد کرد.

به گزارش گالری آنلاین، اقامتگاه های KHN در Nebraska از هنرمندان تجسمی و نویسندگان / شاعران، آهنگسازان / نوازندگان و هنرمندان بین رشته ای از سراسر جهان حمایت می کند.

تمام ساکنان 24 ساعته به فضای استودیویی خصوصی دسترسی دارند. استودیوهای هنرهای تجسمی تحت کنترل دما هستند؛ نور فلورسنت و دسترسی به Wi-Fi خواهند داشت. استودیوهای نویسندگان در هر یک از آپارتمانهای دو نفره قرار دارند و استودیو آهنگسازان در طبقه اصلی قرار دارد.

مرکز KHN در مجتمع مجتمع مسکونی 1969 Prairie قرار دارد که در هر زمان به 5 هنرمند اقامت می دهد (معمولا 2 نویسنده، 2 هنرمند تجسمی و 1 آهنگساز / موسیقیدان). دو آپارتمان دو خوابه دوبلکس دارای یک اتاق خواب خصوصی با حمام اختصاصی و آشپزخانه و اتاق نشیمن است. تهیه وعده های غذایی به عهده هنرمند است.

تمام درخواست ها باید از طریق پورتال Slideroom KHN ارائه شوند. تمام برنامه های کاربردی توسط گروهی از همتایان حرفه ای مورد بازبینی قرار می گیرند و دو ماه پس از مهلت ثبت نام، اسامی منتخبین اعلام می شود.

مرکز KHN در دو مهلت مقرر در هر سال میزبانی می کند: 1 سپتامبر برای جوایز که از ماه جولای و دسامبر سال جاری و 1 مارس برای مدت اقامت تعیین شده از ژانویه تا ژوئن سال بعد برنامه ریزی شده است.

هزینه ثبت درخواست شرکت در برنامه: 35 دلار

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز برگزار کننده فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi