فراخوان رزیدنسی هنرمندان در ایتالیا

به گزارش گالری آنلاین، La Macina di San Cresci فرصتی را برای هنرمندان فراهم می کند تا برای مدت زمان طولانی در یک محیط اجتماعی که از نظر تاریخ غنی است و با طبیعت احاطه شده است، کار کنند. چشم انداز Chianti در توسکانی فضای آرام و ترکیبی هیجان انگیز را تشکیل می دهد. La Macina di San Cresci برای تحقق پروژه های هنری، هنرهای زمین، هنرهای خیابانی از نزدیک با دانشگاه فلورانس، منطقه توسکانی ، شهرداری Greve در Chianti و کمیسیون فیلم Tuscany همکاری می کند.

متقاضیان بر اساس رزومه، و اهداف هنری بیان شده دعوت می شوند.تصمیمات توسط کمیته ای متشکل از نمایندگان شهرداری گرو در Chianti و کارمندان هنرمندان و متخصصان اتخاذ می شود.

علاقه مندان میتوانند از طرق سایت مرکز در این برنامه ثبت نام کنند.

مدت برنامه از یک هفته تا سه ماه متناسب با درخواست هنرمند خواهد بود.

ساکنان در اتاقهای خصوصی زندگی می کنند. آشپزخانه ، اتاق نشیمن و حمام مشترک هستند. این خانه مجهز به ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، فریزر و سایر وسایل برقی است. دسترسی به اینترنت بی سیم در دسترس است.پخت و پز به صورت جداگانه یا توسط گروه به صورت دلخواه انجام می شود.

رشته ها:

طراحی، نقاشی، مجسمه سازی، عکاسی، فیلم سازی، هنر جدید، چیدمان، نویسندگی، پرفورمنس، طراحی معماری، هنرهای ترکیبی و چند رشته ای

هزینه شرکت در برنامه برای یک هفته 450 یورو است که برای هر هفته اضافه 300 یرور به این مبلغ افزوده میشود.

مهلت ثبت نام: 15 فوریه 2020 (26 بهمن 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi