پذیرش کارشناسی ارشد معماری و طراحی داخلی

دانشگاه هریوت وات دبی

این برنامه به دنبال ترکیب جنبه های کلیدی هر دو زمینه، آماده سازی فارغ التحصیلان برای ورود و رهبری یک صنعت طراحی در حال تکامل است.

به گزارش گالری آنلاین، در حال حاضر بین آنچه ما به عنوان "طراحی داخلی" و آنچه ما به عنوان "معماری داخلی" می دانیم، تفاوت وجود دارد. با این حال، همگرایی مداوم در هر دو زمینه وجود دارد، و فرصتی برای ترکیب تأثیرگذارترین عناصر هر دو وجود دارد. هدف این دوره ترکیب خلاقیت، فرآیند و تفکر طراحی با علم، دانش و عمل گرایی معماری است.

دانشگاه هریوت وات به عنوان یک پیشرو در آموزش و تحقیقات STEM شناخته شده است و به همین دلیل هدف آن در نظر گرفتن و ترکیب نقش علم و طراحی در اطلاع رسانی معماری و طراحی داخلی است. دانش آموزان از طریق انواع پروژه های استودیویی، موضوعات تخصصی، و دوره های زمینه ای و نظری بین رشته ای آموزش می بینند.

این برنامه در درجه اول دانش‌آموزان را از هنر، طراحی و پس‌زمینه معماری جذب می‌کند و انتظار دارد که هر دانش‌آموز پروژه و مفاهیم خود را توسعه دهد که هنجارها یا الگوهای درک شده را آزمایش و به چالش بکشد.


مدت زمان:

تمام وقت، MA. این یک برنامه یک ساله متشکل از سه ترم (دو ترم تدریس و یک ترم تحقیق و نظارت) است.

پاره وقت، MA. این یک برنامه دو ساله متشکل از 5 ترم (شامل تدریس، و یک ترم تحقیق و نظارت) است.

شهریه: 85176 درهم


محتوای دوره:

پروژه طراحی

زمینه طراحی

تمرین حرفه ای

فناوری و نوآوری طراحی

شرکت تجاری

مواد: آزمایش و اکتشاف

مجموعه طراحی کارشناسی ارشد


ارزیابی:

خط‌ مشی‌های ارزیابی برای این دوره طیفی از انواع ارزیابی را با تأکید خاص بر ارزیابی تکوینی، خودارزیابی، بحث و نقد همتا در همه دوره‌ها در بر می‌گیرد.

الزامات انگلیسی

آیلتس 6.5

تافل 90


مهلت درخواست: پیش از سپتامبر و ژانویه هر سال


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.

logo-samandehi