تجربه منحصربه فرد یک شب اقامت در لوور


موزه لوور با همکاری کمپانی airbnb به مناسبت سی سالگی خود به یکی از کاربران این کمپانی این فرصت را میدهد که در طول عمر خود یک شب را در کنار شاهکارهای هنری این موزه بگذراند.

به گزارش گالری آنلاین، airbnb یک شرکت برای افرادی است که مشتاق اقامت در هتل ها و محل های اقامتی منحصر به فرد در سراسر جهان هستند. موزه لوور نیز در همکاری با airbnb ایجاد فرصت یک شب اقامت در موزه را برای یک زوج در نظر گرفته است.

این زوج خوشبخت زیر هرم نمادین لوور که کپی هرم اصلی است قرار خواهند گرفت. این هرم به طور ویژه برای جشن ۳۰ امین سالگرد این ساختمان طراحی شده‌است. آنها در ابتدا توسط یک تاریخدان هنری که ماجراجویی را با تور سفارشی آغاز خواهد کرد، مورد استقبال قرار خواهند گرفت، سپس یک وعده غذا را با مونا لیزا میل میکنند و پس از آن به یک جشن فوق‌العاده به میزبانی ونوس میلو و یک کنسرت صوتی خصوصی در آپارتمان‌های مجلل ناپلیون خواهند رفت. در پایان این عصر ویژه، این دو نفر به اتاق‌خواب شیشه‌ای خود خواهند رفت.

این تجربه این فرصت را می‌دهد که مشهورترین موزه‌های جهان را از یک زاویه کاملا جدید، با بازدیدی منحصر به فرد و کنسرت‌های خصوصی دوباره کشف کنند.

logo-samandehi