صبا" میزبان «اولین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال" می شود

موسسه فرهنگی هنری صبا میزبان نخستین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، این جشنواره که با نشستهای تخصصی و پژوهشی از روز شنبه 25 خردادماه در فرهنگستان هنر پذیرای اهالی هنر و فرهنگ شده است، از عصر روز دوشنبه 27 خرداد در نگارخانه آیینه با نمایشگاهی از آثار برگزیده هنر دیجیتال شامل 28 اثر و با ارائه گونه ها و گرایشهای متنوع آن، دورنمایی از این هنر جهانی را به نمایش خواهد گذاشت.

آثار چاپی، نمایش پروژکشن، اجرا در فضا، فضاهای مجازی، نقاشی دیجیتال، دیجیتال در انیمیشن، تئاتر و سینما و... از جمله این گرایشها و شاخه های هنری هستند که در این نمایشگاه حضور دارند. همچنین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 29 و 30 خرداد نیر برنامه vidiomaping در رواق هنر ایران و در مجاورت مجموعه صبا و فرهنگستان هنر برای حاضران و بازدیدکنندگان اجرا خواهد شد.

اولین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال به همت دانشگاه هنر و با همکاری وزارت علوم و آموزش عالی، موسسه فرهنگی، هنری، پژوهشی صبا و فرهنگستان هنر برگزار می شود و تا روز پنجشنبه 30 خرداد نیز میزبان عموم علاقمندان مواجهه با فضاها، تجربه ها و نگاههای نوین هنر معاصر ایران در مسیر جهانی شدن آن خواهد بود.

logo-samandehi