فرهنگسرای صبا میزبان نخستین جشنواره ملی ارتنگ

نخستین جشنواره ملی نقاشی ارتنگ با موضوع « انسان؛ باز پیدایی» ۷۲۰ اثر را از دانشجویان کل کشور دریافت کرد که پس از دو بخش داوری، در نهایت ۵۴ اثر به بخش نمایشگاهی این جشنواره وارد گردید. در بخش پژوهشی نیز ۵۲ مقاله دریافت و پس از داوری ده مقاله انتخاب شد.

به گزارش گالری آنلاین، نخستین جشنواره ملی ارتنگ با موضوع «انسان؛ بازپیدایی» روز شنبه یک تیرماه در گالری فرشچیان فرهنگسرای صبا با حضور مسیولین و هنرمندان افتتاح گردید. این جشنواره در دو بخش نمایشگاهی و پژوهشی اقدام به دریافت آثار نمود. بخش نمایشگاهی این جشنواره از ۲-۶ تیرماه در گالری مذکور آماده بازدید عموم مردم است.

قابل ذکر است که در افتتاحیه این جشنواره دکتر هاشمی راد، رییس شورای سیاست گذاری جشنواره، ضمن تشکر از حضور مهمانان و تلاش چندین روزه داوران گفت: همواره با برگزاری این برنامه ها تلاش بر این است تا دانشجویان بتوانند روابط عمومی، روابط اجتماعی و مشارکت شان را در برنامه های مختلف توسعه دهند.

وی همچنین اظهار داشت که معتقدم برنامه های اینچنینی به دانشجویان فرصت می دهد تا ظرفیت های خود را شناسایی کرده و نشان دهند.
در ادامه دکتر میرزایی مهر، دبیر علمی جشنواره هم ضمن تشکر از دست اندرکاران جشنواره، بیان کرد: بسیاری از جنبش های دانشجویی از همین نمایشگاه ها شروع می شود همانطور که بسیاری از بزرگان هم اولین قدم را با ارایه اثر خود بر دیوار یک نمایشگاه برداشتند و سپس یک عرصه را تسخیر کردند.

وی در پایان گفت: امید داریم که این جشنواره هر سال با کیفیت و قدرت بیشتری نسبت به سال قبل خود، برگزار گردد.

logo-samandehi