آزمون‌های جامع و ادواری فرهنگ و هنر در 32 استان برگزار می‌شود

سومین آزمون جامع و بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ وهنر، هشتم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین به گفته روابط عمومی دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید قبادی، مشاور اجرایی معاونت امور هنری اعلام کرد: سومین آزمون جامع و بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر با شرکت 15 هزار و 703 نفر، به صورت سراسری و هم زمان در 73 حوزه مرکز استان و شهرستانی، در دو بخش نظری و عملی روز جمعه هشتم شهریورماه 98 برگزار می‌شود.

قبادی در ادامه گفت: آزمون‌های جامع هر سال تحصیلی در سه نوبت به صورت سراسری در کلیه استان‌ها برگزار می‌شود و شامل مهارت آموزان رشته‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر می‌شود که در مراکز مهارت آموزی وابسته به وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ثبت نام کرده‌اند. همچنین آزمون‌های ادواری شامل استادکاران ماهر و نیمه ماهر است که به صورت حرفه‌ای در بخش‌های هنری فعالیت می‌کنند.

آزمون‌های جامع و ادواری فرهنگ و هنر در 32 استان برگزار می‌شود

مشاور اجرایی معاونت امور هنری گفت: سومین آزمون جامع با تعداد کل 12 هزار و 765 نفر داوطلب در 48 رشته نظام جدید و قدیم آموزش و پرورش و 67 استاندارد که از این تعداد یک هزار و 911 نفر در استان تهران ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر با تعدادکل دو هزار و 938 نفر داوطلب که در 45 رشته نظام جدید و قدیم آموزش و پرورش و 68 استاندارد که از این تعداد 233 نفر در استان تهران ثبت نام کرده‌اند.

آزمون‌های عملی در روزهای پنجشنبه هفتم و شنبه و یکشنبه 9 و 10 شهریور ماه جاری با حضور سرناظران اعزامی دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

logo-samandehi