فرهنگسرای نیاوران میزبان سومین نمایشگاه «ابژه» می شود

سومین نمایشگاه «ابژه» با موضوع «احجام کاربردی از سنگ ایرانی، میز و حجم کوچک کاربردی» جمعه ۱۹ مهرماه در فرهنگسرای نیاوران برپا می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، موضوع این نمایشگاه «احجام کاربردی از سنگ ایرانی، میز و حجم کوچک کاربردی» است. در سومین رویداد ابژه، همچون گذشته از طراحان، هنرمندان مجسمه ساز دعوت شده تا با هنر و اندیشه خود برای این پرسش پاسخی بیابند: «چگونه یک شیئ مانند میز می‎تواند به مرکز تجمع افراد و پایگاهی برای گذراندن ساعت‎های طولانی و فعالیت‎های مشترک تبدیل شود؟» در این نمایشگاه همچنین آثاری از میان آثار کارگاه آموزشی برگزار شده با همین موضوع در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

سومین نمایشگاه «ابژه» با هدف تمرکز و کشف پتانسیل‎های موجود در مواد، بر متریال سنگ متمرکز شده و از طراحان خواسته شده است تا با فکر کردن به این متریال و بحث و نقد پیرامون آن، حوزه طراحی محصول را به تحرک بیشتر وا دارند.

تعامل انسانی از موضوعات اصلی این نمایشگاه است که کیوریتوری آن بر عهده الناز طهرانی است. تلاش دست اندرکاران این نمایشگاه توجه به موضوعات اجتماعی روز است چرا که ابژه معتقد است بی تفاوتی به زندگی اجتماعی به ویژه در زمانه پیچیده و چند وجهی کنونی به انزوای حوزه طراحی منجر خواهد شد. طراحی پوستر این نمایشگاه را استودیو ٤*٣، محسن ولیحی انجام داده است.

نمایشگاه «ابژه» از ۱۹ تا ۲۶ مهر در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران بر پاست. علاقمندان می‎توانند جهت بازدید از نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

logo-samandehi