کارگاه آموزشی حقوق مالکیت هنری برگزار می‌شود

معاونت فرهنگی و هنری فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران، نخستین کارگاه آموزشی حقوق مالکیت هنری را با عنوان «از شناخت حق هنری تا فرایندهای قضایی و قانونی» برگزار می‌کند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، این کارگاه آموزشی به موضوعاتی چون تعریف مالکیت هنری، مقررات مربوط به مالکیت هنری در ایران و جهان، اثر هنری و انواع آن (محصولات هنری)، پدیدآور (صاحب اثر هنری) کیست؟، انواع حقوق پدیدآور اثر هنری، آثار هنری مورد حمایت قانون‌گذار ایران، استثناهای حمایت از حق هنری، شرایط حمایت از اثر هنری، مدت‌زمان حمایت از اثر هنری، و پایان حق مالکیت هنری خواهد پرداخت و در پایان، شرکت‌کنندگان گواهی اتمام دوره دریافت خواهند کرد.

صفر بیگ‌­زاده، مدرس این کارگاه آموزشی، حقوقدان و عضو هیئت‎علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) است و پژوهش‌هایی در حوزه‌های حقوق تعهدات، حقوق چاپ و نشر، حقوق مالکیت فکری، تاریخ حقوق ایران، زبان حقوقی و قانون‌نویسی در کارنامه فعالیت حرفه‌ای خود دارد.

این کارگاهِ یک‌روزه، سه شنبه 23 مهر 1398 از ساعت 9 تا 13 در سالن همایش‌های طبقه سومِ فرهنگستان هنر، به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه طالقانی، شماره 1552 برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند فرم ثبت‌نام در کارگاهآموزشی حقوق مالکیت هنری را از اینجا دریافت کنند.

logo-samandehi