روایت بهادر قشقایی از مجموعه ذهن و هنر

"مقدمه و پیش نگاه هنر و ذهن" عنوان نمایشگاه آثار بهادر قشقایی است که در گالری خورشید در حال برگزاری است و تا 12 تیرماه نیز ادامه خواهد داشت.

علاقمندان جهت بازدید از آثار این هنرمند می توانند همه روزه از ساعت 16 الی 20 به نشانی خیابان جردن، خیابان تور، پلاک ۷۰، واحد ۱ مراجعه نمایند.


بهادر قشقایی در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین، در رابطه با هدف اصلی جمع آوری این مجموعه بیان کرد: نکته مورد توجه در جمع آوری این مجموعه ذهن و هنر است؛ این مجموعه بخش کوچکی از یک تئوری کتابی کلان است که هنوز اتمام نیافته است. آثار هنری در این مجموعه کاملا مرتبط با اسم قسمت اول از کتاب اصلی یعنی ذهن و هنر است.
یک روز از مدت زمان این نمایشگاه گذشته است و تا پنج شنبه ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

این هنرمند درمورد تعداد، ابعاد و سبک و تکنیک آثارش گفت: این نمایشگاه شامل ۸ عدد نقاشی به ابعاد ۱۰۰*۱۰۰ سانتی متر است و یک کتاب در رابطه با همین مجموعه. آثار این مجموعه ترکیب شده از سبک مینیمال با معنای آن است که دلیل بر آسانتر متوجه شدن بینندگان و خوانندگان از مفهوم و معنای اصلی در مجموعه کلی است.

قشقایی رابطه ذهن و هنر را اصلی ترین دلیل جمع آوری این مجموعه دانست و گفت: این مسیر از شناخت و کنکاش درونی از روح، عقل و ذهن آغاز شده و مطمعناً ادامه خواهد داشت.

وی در آخر افزود: خلق آثار این مجموعه ایده و نظر شخصی بوده است، و به ما کمک می کند تا معنای ایده اصلی را آسانتر متوجه شویم.

logo-samandehi