ارتباط ایده ها با پیش نمایش واقعیت


امکان قدم زدن طرح ساختمان پیش از ساخت آن تجربه ملموس فضا را برای افراد مرتبط با پروژه فراهم می کند.

به گزارش گالری آنلاین، تبادل ایده ها و مفاهیم بخش عمده ای از هر پروژه بزرگ ساختمان مدرن است. معماران، سرمایه گذاران، پیمانکاران عمومی و ...همه از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند تا تصاویر ذهنی و مدل شده از آنچه که نتیجه نهایی به نظر می رسد را شکل دهند.



هنگامی که برخی از طرفین به رندرها یا روش های دیگر تکیه می کنند و برخی دیگر از نقشه های 2D استفاده می کنند، می تواند منجر به مشکلات ارتباطی شود. Reynaers فهمید که با جمع شدن همکارانی از رشته های مختلف در Avalon، همه سوء تفاهم ها از مین میرود.

چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟AVALON Reynaers یک اتاق واقعیت مجازی مبتنی بر طراحی است که به طور خاص برای برنامه های معماری تنظیم شده است. از سال 2017، این امکان را به بازدید کنندگان داده است تا به معنای واقعی کلمه در داخل فضا قدم بگذارند و تجسم سه بعدی از مدلهای پیچیده معماری و ارائه در زمان واقعی با نرم افزار Unreal Engine را تجربه کنند.


این سیستم عامل برای ارزیابی طراحی محبوب است. اجازه می دهد تا تغییرات در حال به صورت همه جانبه، نزدیک به مدل 3D نمایش داده شود و همچنین تسهیل ارزیابی های فنی پیچیده و BIM ، که می تواند اشتباهات ساخت و ساز را کاهش دهد، ارائه می دهد. همپنین میتواند بهره وری را از ابتدای روند طراحی به حداکثر برساند.



logo-samandehi