«۱۰۰ اثر، ۱۰۰ هنر» همزمان با نمایشگاه آنلاین برگزار می شود

مدیر گالری گلستان با بیان اینکه نمایشگاه «۱۰۰ اثر، ۱۰۰ هنرمند» اولین نمایشگاه حضوری این گالری بعد از چند ماه تعطیلی است، اظهار کرد که این نمایشگاه در مرداد ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود؛ البته همچنان برگزاری نمایشگاه آنلاین را ادامه می‌دهیم.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، لی‌لی گلستان ـ مدیر گالری گلستان ـ درباره برگزاری نمایشگاه «۱۰۰ اثر، ۱۰۰ هنرمند» به عنوان اولین نمایشگاه حضوری گالری گلستان بعد از چند ماه تعطیلی به دلیل پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: این نمایشگاه قرار است از سوم تا ۳۰ مردادماه برگزار شود. ما از اسفندماه تاکنون تعطیل بوده‌ایم و این اولین نمایشگاهی است که قرار است بعد از تعطیلی چند ماهه، در گالری گلستان برگزار شود که امیدوارم کرونا مانع کار نشود و نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شود.

او یادآور شد: هم‌اکنون فعلا در مرحله ارسال آثار هستیم؛ قرار است هنرمندان از شهرستان آثارشان را ایمیل کنند و هنرمندان در تهران نیز آثارشان را در قالب سی‌دی به گالری بیاورند. هر هنرمند پنج اثر ارسال می‌کند و انتخاب آثار نیز بر عهده خودم است.

مدیر گالری گلستان درباره‌ی فرآیند برگزاری نمایشگاه «۱۰۰ اثر، ۱۰۰ هنرمند» گفت: از میان پنج آثار ارسالی هنرمند، یک اثر انتخاب می‌شود که در صورت فروش اثر بعدی او جایگزین می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت که در صورت فروش خوب آثار، این نمایشگاه هر چند روز یک بار تغییر می‌کند.

گلستان همچنین درباره تجربه برگزاری نمایشگاه‌های هنری آنلاین، بیان کرد: من از تجربه برگزاری نمایشگاه‌های هنری به‌صورت آنلاین بسیار راضی بودم و حتما این جریان را ادامه می‌دهم و تصمیمی دارم از این پس آثار برخی از هنرمندان جوان را به صورت آنلاین به نمایش بگذاریم.

logo-samandehi